معرفی 10 تا از بهترین ساعت های فردریک کنستانت
معرفی 10 تا از بهترین ساعت های فردریک کنستانت (ترکیبی از کلاسیک و معاصر)

توی این مقاله بهترین ساعت های فردریک کنستانت که ترکیبی از کلاسیک و معاصر هستن رو میخوایم بهتون معرفی کنیم. جالبه که بدونین، ساعت‌ساز ژنو، فردریک کنستانت، به‌خاطر صنعتگری فوق‌العاده‌اش شناخته شده. این شرکت با افتخار نشان «ساخت سوئیس» رو داره و در عین حال خیلی مقرون به صرفه اس (البته با توجه به کیفیتی که ارئه میده) و ساعت‌های برجسته‌ای رو برای نسل جدید علاقه‌مندان به ساعت تولید می‌کنه.

وقتی که فردریک کنستانت به عنوان یه برند لوکس توی سال ۱۹۸۸ تاسیس شد، جایگاه منحصر به فردی رو توی دنیای ساعت های “ساخت سوئیس” ایجاد کرد. این برند همیشه ساعت‌ها رو با قیمت‌های قابل قبول و بدون کمبودی توی زیبایی‌شناسی، کیفیت و عملکرد مونتاژ می‌کنه.

بین ویژگی‌های زیادی که توی ساعت‌های این برند لوکس وجود داره، استفاده از الگوی های پیچیده گیلوش روی صفحه‌های ساعت، شناخته شده‌ترین و قابل توجه ترین اونا هستش. هر ساعت این برند ترکیبی دلپذیر از رنگ‌های متضاد توی عقربه‌ها و نشانگرها روی صفحه‌ها و ساده‌سازی عملکردها برای سهولت استفاده هستش.

همچنین فردریک کنستانت از معدود برندهایی هستش که ساعت های هیبریدی رو به دنیا معرفی کرده. ساعت‌های هوشمند اون جذابیت آنالوگ کلاسیک رو دارن و در عین حال دارای عملکردهای زیادی هستن. توی ادامه این مقاله  ۱۰ تا از بهترین ساعت های فردریک کنستانت رو بهتون معرفی میکنیم.

بهترین ساعت های فردریک کنستانت با ترکیبی عالی از کلاسیک و معاصر:

ساعت هیبریدی مردانه

ساعت هیبریدی مردانه

ترکیبی از گذشته و حال، ساعت هیبریدی برداشتی منحصر به فرد از آینده ساعت های فردریک کنستانت هستش.

ساعت هیبریدی وقتی که توی فوریه سال ۲۰۱۸ معرفی شد، جهان رو به شدت تحت تاثیر قرار داد. این ساعت با صفحه گرد ۴۲ میلی‌متری با پیروی از زیبایی‌شناسی این برند و صفحه آبی خیره‌کننده‌ای با طرح گیلوش، طراحی و تولید شده. این ساعت اتوماتیک با کالیبر داخلی، FC-750، یه حرکت هیبریدی عالی داره.

این ساعت هیبریدی، ساعت ها، دقیقه ها، ثانیه ها و تاریخش توسط موتور مکانیکی و قطعه الکترونیکیش توسط یه باتری قابل شارژ تغذیه میشه. با وجود دو شماره فرعی با فاصله توی موقعیت های ساعت شش و دوازده، صفحه به راحتی قابل خوندن هستش. صفحه فرعی تاریخ دارای یه روکش صیقلی درخشان به رنگ آبی هستش و توسط یه حلقه سفید با اعداد رومی احاطه شده.

قطعه الکترونیکی عملکردهای هوشمند ساعت رو کنترل میکنه و دکمه فشار دهنده مستطیلی توی موقعیت ساعت ۱۰ برای فعال کردن بلوتوث استفاده میشه. با عملکردهای هوشمند این ساعت، می‌تونین فعالیت‌های پیاده‌روی تون رو ردیابی کنین و چرخه خواب تون رو زیر نظر بگیرین و درباره بهبود خواب روزانه تون مشاوره دریافت کنین و همچنین زمان رو توی منطقه زمانی متفاوت تنظیم کنین و … .

این ساعت با یه قاب باز ارائه میشه که توی اون می تونین الگوی معروف Côtes de Genève رو توی موتور ساعت ببینین. شیشه کریستال یاقوت کبود سخت این ساعت از ایجاد خراش روی اون جلوگیری می کنه. همچنین این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومت هستش. این ساعت دارای یه بند چرمی زیبا به رنگ آبی تیره با دوخت ظریف سفید توی دو طرف اون هستش.

ساعت کلاسیک کریر (Carree)

ساعت کلاسیک کریر (Carree)

این ساعت، قصیده‌ای از جنبش قدیمی آرت دکو هستش، بدون اینکه قدیمی باشه و توی گذشته گیر کرده باشه. این ساعت دارای بدنه استیل ضد زنگ ۲۶ میلی متری هستش که از روکش PVD از طلای زرد ساخته شده. بند ساتن بژ و صفحه مرواریدی هم به اون جذابیت مینیمالیستی زیادی بخشیده.

این ساعت با موتور کوارتز کار می کنه و صفحه ساعت با سنگ های قیمتی تزئین شده و دارای دو عدد رومی توی موقعیت های ساعت شش و دوازده هستش. این ساعت مچی تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومه و شیشه کریستال یاقوت کبود از اون در برابر خراش محافظت می کنه. ست کردن این ساعت با یه لباس غیر رسمی ظاهر شیک شما رو عالی تر می کنه.

ساعت کلاسیک آرت دکو (Art Deco)

ساعت کلاسیک آرت دکو (Art Deco)

این ساعت یکی دیگه از ساعت‌های فوق‌العاده این برنده که از آرت دکو الهام گرفته شده. بدنه استیل ضد زنگ بیضی شکل ۲۵ میلی متری این ساعت، کالیبر داخلی، FC-200 رو داره. ساعت کلاسیک آرت دکو یه ساعت مچی کوارتز فوق العاده با عمر باتری ۲۵ ماه هستش. این ساعت مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متریه و از شیشه کریستال یاقوت کبود ساخته شده.

ساعت کلاسیک آرت دکو نمای بیرونی جذاب و ساده‌ و صفحه مروارید خیره‌کننده دارای الگوی گیلوشی ظریفی داره که به خوبی خودنمایی می‌کنه. اعداد رومی به همراه عقربه های ساعت و دقیقه به رنگ مشکی هستن. بند ساتن ظریف این ساعت هم به رنگ مشکی عستش که ظاهری بی نظیر به ساعت بخشیده و یه اکسسوری عالی برای استایل شما میتونه باشه.

ساعت کرنوگراف فلایبک (Flyback)

ساعت کرنوگراف فلایبک (Flyback)

این ساعت خود سیم پیچ، با کالیبر داخلی، FC-760 ارائه شده که از کرونوگراف های فلایبک دهه ۱۹۳۰ الهام گرفته شده. چون این ساعت دارای ویژگی فلایبک هستش، لازم نیستش اول کرونوگراف رو متوقف کنین تا اون رو تنظیم مجدد کنین. این موتور ساعت با سرعت ۲۸۸۰۰ ولت توی ساعت، شامل ۲۳۳ مولفه و ذخیره انرژی ۳۸ ساعته هستش.

قاب استیل ضد زنگ دارای روکش رزگلد خیره کننده ای هستش و صفحه نقره ای اون باعث میشه رنگ رزگلد روی عقربه ها و شاخص های ساعت به وضوح قابل مشاهده باشه. همچنین از تاج برای تنظیم شماره گیری فرعی برای تاریخ توی قست ساعت شش استفاده میشه و قطعه فشاری مستطیلی برای صفحه فرعی توی قسمت ساعت سه هستش که تا ۳۰ دقیقه شمارش می کنه.

این ساعت مچی ۴۲ میلی‌متری پیشرفته توسط شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت میشه که ساعت رو تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم می‌کنه. این ساعت همچنین دارای یه بند چرمی قهوه ای عالی هستش که روی مچ دست ضعیف و زیبا به نظر می رسه.

ساعت اتوماتیک اسلیم لاین (Slimline) کلاسیک

ساعت اتوماتیک اسلیم لاین (Slimline) کلاسیک

درست مثل اسمش، موتور این ساعت از خانواده اسلیم لاین فردریک کنستانت هستش و تنها ۳.۶ میلی متر ضخامت داره و بدنه استیل  ضد زنگ محکمی هم داره که قطر اون ۳۹ میلی متر هستش. بدنه استیل اون با روکش طلای زرد رنگه که باعث میشه صفحه نقره‌ای با طرح گیلوش خیلی زیبا به نظر برسه.

اعداد ساعت رومی مشکی و عقربه های سبک بریژیت (Breguet) شکل باریک هستن و با شعار «لاغرتر، بهتر» این مجموعه مشهور مطابقت دارن. پنجره تاریخ اون توی موقعیت ساعت شش خیلی خوانا هستش. خوندن اون کار بی زحمتیه. این ساعت یه ساعت اتوماتیک با کالیبر داخلی، FC-306، با ذخیره انرژی ۴۲ ساعت هست. شیشه کریستال یاقوت کبود در برابر خش مقاومه و همچنین تا عمق ۳۰ متری مقاوم در برابر آب هستش.

این ساعت دارای روکش طلایی اسلیم لاین و موتور اتوماتیک با صفحه سفید، عقربه‌های باریک و بند چرمی قهوه‌ای بسیار زیبایی هستش.

ساعت رالی هیلی وینتیج (Vintage Rally Healey)

ساعت رالی هیلی وینتیج (Vintage Rally Healey)

ادای احترام به ارتباط طولانی مدت این برند با رالی‌های اتومبیل‌های قدیمی و برند مشهور اتومبیل‌رانی، هیلی، این ساعت خودکار از مجموعه “Vintage Rally”، انتخابی عالی برای کسایه که دنیای موتوراسپرت رو دوست دارن. قاب استیل ضد زنگ اون ۴۳ میلی متر هستش که اندازه مناسبی برای ساعت های ورزشیه.

لوگوی “Healey” روی صفحه نقره‌ای رنگ بین موقعیت‌های ساعت سه و چهار قرار داره و بند چرمی قهوه‌ای با حلقه‌های دایره ای شکل، وقتی اون رو روی مچ تون میذارین، حال و هوای «راننده ماشین مسابقه» بهتون دست میده. همچنین صفحه دارای الگوی گیلوشی کلاسیکه.

شماره‌های فرعی این ساعت توی موقعیت‌های ساعت شش، نه و دوازده با رنگ سبز توی حاشیه اون خودنمایی میکنه و با رنگ های منحصربه‌فرد لوگوی هیلی مطابقت داره. همچنین یه دیافراگم مستطیل شکل نمایش تاریخ توی داخل شماره گیری فرعی ساعت شش قرار گرفته.

شاخص های ساعت به رنگ رزگلد هستن و همراه با عقربه های ساعت و دقیقه رزگلد نشون دهنده شهرت دیرینه این برند توی ساخت ساعت پیشرفته هستش. شیشه کریستال یاقوت کبود محدب این ساعت از صفحه اون در برابر خط و خش مقاومت میکنه. همچنین این ساعت دربرابر آب تا عمق ۱۰۰ متری مقاوم هستش، به این معنی که می تونین دفعه بعد که به مسابقه میرین بدون نگرانی این ساعت رو استفاده کنین.

ساعت کلاسیک دیلایت (Delight)

Classics Delight

ساعت کلاسیک دیلایت با یه موتور کوارتز توی یه بدنه استیل ضد زنگ ۳۱ میلی‌متری عرضه میشه. این ساعت دو عقربه نقره ای توی صفحه داره که جذابیت زیبایی به ساعت داده. همچنین شاخص های ساعت با الماس تزئین شدن (به جز اعداد رومی که توی موقعیت ساعت ۱۲ استفاده شده). نمایشگر تاریخ اون توی موقعیت ساعت شش فقط یه افزودنی کاربردی نیستش، بلکه از نظر بصری هم بسیار جذابه.

این ساعت تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومه و شیشه کریستال یاقوت کبود این ساعت میتونه در برابر ضربه و خراش مقاومت کنه. به نظر می رسه که بند استیل ضد زنگ این ساعت فوق العاده مثل یه امتداد طبیعی از قاب ساعته که بین ساعت های این برند رایج نیستش.

ساعت کلاسیک دیلایت به گونه‌ای طراحی شده که به مچ دست شما زیبایی میبخشه و با صفحه دولایه و شاخص‌های ساعت جواهری هر کسی رو تحت تاثیر قرار میده.

ساعت مجهز به ساعت جهانی (Worldtimer)

ساعت مجهز به ساعت جهانی (Worldtimer)

این ساعت مچی ساخته شده برای کسایه که می خوان به دور دنیا سفر کنن و دارای بدنه استیل ضد زنگ ۴۲ میلی متری هستش که کالیبر FC-718 و ذخیره انرژی ۴۲ ساعته داره. رنگ سبز صفحه و دوخت سفید روی بند چرمی ظاهری تکرار نشدنی به ساعت می بخشه و طراحی فوق العاده Côtes de Genève از پشت قاب باز اون قابل مشاهده هستش.

نقشه جهان  به صورت برجسته روی صفحه این ساعت هستش و شماره گیری فرعی درخشان توی موقعیت ساعت شش قرار داره و به وضوح قابل مشاهده هستش. این ساعت جهانی دارای لیستی از شهرهای مختلف توی دور تا دور صفحه اس و یه حلقه چرخان داخلی به رنگ سفید و سبز  داره که زمان شهرهای مختلف رو توی قالب ۲۴ ساعته نشون میده.

تمام عملکردهای ساعت رو میشه به راحتی از طریق تاج تنظیم کرد و نیاز به دکمه های اضافی نداره. عقربه های ساعت و دقیقه اون یه پوشش درخشان سفید دارن و صفحه ساعت با یه شیشه کریستال یاقوت کبود محدب محافظت میشه. این ساعت باشکوه همچنین تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومه.

این ساعت با رنگ سبز منحصر به فرد خودش، موتور خودکار داخلی با عملکرد تایمر جهانی، برای جهانگردان های شیک و به روز ساخته شده.

ساعت اسلین لاین (Slimline) قلب باز خودکار

ساعت اسلین لاین (Slimline) قلب باز خودکار

این ساعت خود سیم پیچ پیچیده دارای یه بدنه استیل ضد زنگ ۴۰ میلی متریه که نازک ترین کالیبر داخلی، FC-312 رو توی خودش جای داده. صفحه این ساعت با رنگ نقره ای با نشانگرهای ساعت به سبک عصایی (baton) و عقربه های باریک ساعت و دقیقه ظاهری عالی داره.

مکانیزمی که از طریق صفحه باز ساعت توی موقعیت ساعت ۱۲ دیده میشه، اون رو به یکی از پرطرفدارترین ساعت های فردریک کنستانت تبدیل کرده. این ساعت یه شیشه کریستال یاقوت کبود محدب بادوام داره و در برابر آب تا عمق ۳۰ متری مقاوم هستش. همچنین این ساعت بند چرمی تمساح با رنگ مشکی داره که وقتی با صفحه ساعت در کنار هم قرار میگیرن ظاهری خیره کننده پیدا میکنه.

ساعت اسلین لاین (Slimline) قلب باز با موتور خودکار از باریک‌ترین کالیبر داخلی این برند لوکس (FC-312) استفاده می‌کنه و این ساعت رو به محبوب ترین ساعت بین مردم تبدیل کرده.

ساعت کوارتز کلاسیک

ساعت کوارتز کلاسیک

این ساعت با کالیبر کوارتز FC-225 عرضه میشه و موتور این ساعت توسط یه باتری تا ۲۵ ماه کار می کنه. نقش برجسته Clou de Paris  روی صفحه با نشانگرهای ساعت عصایی شکل به رنگ نقره ای، خیره کننده به نظر می رسه. حتی عقربه های ساعت و دقیقه با رنگ نقره ای به زیبایی ساعت اضافه کردن.

اندازه قطر قاب ۴۰ میلی متر هستش و بند چرمی سیاه و سفید ظریف داره که ظاهری برازنده روی مچ دست ایجاد می کنه. یکی دیگه از ویژگی های قابل توجه این ساعت نمایش تاریخ توی موقعیت ساعت سه هستش. این ساعت کوارتز کلاسیک ساعتی مستحکمه، چون تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومه و شیشه کریستال یاقوت کبود از صفحه در برابر خراش های تصادفی محافظت می کنه.

این ساعت‌های ساده و بی عیب و نقص فردریک کنستانت با موتور ساخت داخل و مهارت‌های پیچیده‌ای که دارن، همه چشم هارو به خودشون خیره میکنن. پوشیدن هر ساعتی با این ویژگی ها همیشه بیانیه ای از لوکس بودن بدون از دست دادن عملکرد هستش.

سخن پایانی:

برند فردریک کنستانت مجموعه‌ای از ساعت‌های مردانه و زنانه لوکس داره که بهترین ساعت های فردریک کنستانت رو که ترکیبی از مدرن و کلاسیک بودن رو بهتون معرفی کردیم. حالا که تا آخر این مقاله رو خوندین پس حتما جذب این برند لوکس و منحصر به فرد شدین. برای مشاهده و خرید ساعت های مردانه و زنانه فردریک کنستانت از لینک های پایین کمک بگیرین.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه و با دوستاتون که به ساعت و ساعت سازی و همچنین ساعت های لوکس علاقه مندن این مقاله رو به اشتراک بذارین.

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. فراموش نکنین که فروشگاه دیجی زمان کلی ساعت های اصل و خاص داره که قطعا میتونین از بین اونا ساعت مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین.

چند سوال مهم درباره ساعت های فردریک کنستانت: 

ساعت های فردریک کنستانت اصالتا سوئیسی هستند و ساعت های این برند و موتورشان هم ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند فردریک کنستانت جز ساعت های گران قیمت و لوکس بوده و رنج قیمتی حدود ۲۰ تا ۶۸۰ میلیون تومان دارند.

ساعت های مچی برند فردریک کنستانت بیشتر کلاسیک بوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و اتوماتیک بوده و دارای امکاناتی مثل ساعت هوشمند و هیبریدی است و برخی مدل ها دارای سنگ های گران قیمت و نگین برلیان هستند. جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش است و دارای بند چرم طبیعی و ضدحساسیت هستند. بعضی مدل ها مجهز به ساعت جهانی نیز هستند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
اشتراک گذاری