ساعت مچی اورسوئیس، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی اورسوئیس، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی اورسوئیس باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی اورسوئیس هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی اورسوئیس بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند اورسوئیس

اورسوئیس یه برند ساعت مچی مشهور هستش که برای کشور سوئیس ارزش تاریخی داره، چون که تاریخچه شکل گیری و رشد صنعت ساعت سازی این کشور با نام اورسوئیس گره خورده. محصولات این برند به دلیل رویکرد اولیه اورسوئیس که ارائه دهنده جواهرات بوده بیشتر به اکسسوری‌های تزئینی شبیه هستش که استایل هر فردی رو زیبا و با اصالت می‌کنه. این ساعت برای خانم‌ها و آقایان به صورت جداگانه مدل‌های خاص و زیبا طراحی می‌کنه و تمام تلاش خودش رو بکار میبره که رضایت افراد با سلیقه‌های مختلف رو به دست بیاره.

برند ساعت اورسوئیس

این برند  توی اواسط قرن شانزدهم صنعت ساعت مچی سوئیس وارد ژنو شد. توی سال ۱۵۴۱ یه اصلاح طلب به نام ژان کالوین با توجه به محدودیتی که برای  فروش طلا و جواهرات توی اون زمان وجود اومده بود به صنعت و هنر ساعت سازی روی میاره. اولین ساعت‌های مینیاتوریزه اورسوئیسی رو که میشه اون رو یه ساعت واقعی گفت توی فاصله سال‌های ۱۵۳۰ و ۱۵۰۹ وارد بازار میشه.

 

محصولات این برند بسیار باکیفیت و در عین حال توی رده قیمت مناسب قرار دارن که روند طراحی اونها توی اروپا طی شده و برای زنان و مردان با سلیقه طراحی و تولید شده. این برند توی طی سال‌های فعالیت خودش به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده و اسمش همیشه توی رویدادهای اختصاصی صنعت ساعت سازی مطرح بوده. 

 ساعت مچی اورسوئیس

خریداران ساعت‌های این برند معمولا افرادی هستن که به ساعت مچی اهمیت ویژه‌ای میدن و همیشه به دنبال استفاده از خاص‌ترین و زیباترین مدل‌ها هستن. ساعت‌ها ظاهر کاملا کلاسیکی دارن اما برای استفاده روزمره و استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هم مناسب هستن. موتور این ساعت‌ها کوارتزی هستش و با باتری کار می‌کنن. سنگ بکار گرفته شده توی مدل‌های مختلف کریستال اتمی هستش، جنس بدنه استیله و معمولا تا ۳۰ متر زیر آب باکیفیت اولیه کار می‌کنه. 

 

ساعت مچی‌ اورسوئیس فرم‌های قاب متنوعی مثل گرد و بیضی داره که از استیل تهیه شده و تنوع مدل‌های اونها به شکلیه که افراد با سلیقه‌های مختلف می‌تونن اونها رو خریداری کنن. ساعت‌های این برند معمولا عقربه‌ای هستن و امکاناتی مثل تقویم و شب نما دارن.

 

این ساعت‌ها حقیقتا با تمام ویژگی‌هایی که از یه ساعت سوئیسی انتظار داریم مطابقت دارن و عملکرد موتور و مقاومت اونها در برابر آب تضمین شده هستش. بندهای چرم و فلزی این ساعت‌ها از بهترین برندها تهیه شده و به راحتی تغییر رنگ نمیدن. این ساعت‌ها برای مصارف مختلف طراحی و ارائه شدن و شما بسته به نیاز خودتون می‌تونین اونها رو خریداری کنین.

 

صفحه این ساعت‌ها سفید و مشکی هستن و تنوع رنگ زیادی توی رنگ صفحه ساعت‌ها دیده نمیشه، این برند به کیفیت بیش از هر چیز دیگه ای اهمیت میده و طراحی خودش رو بر مبنای اصول کلاسیک انجام میده. روی صفحه تمامی مدل‌ها لوگوی برند به وضوح دیده میشه و بسته بندی خاص این محصول اصالت اون رو تایید می‌کنه.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند اورسوئیس که  توی سایت هم موجودن رو ببینین.

انواع ساعت مچی اورسوئیس

خلاصه ای از برند ساعت مچی اورسوئیس

  • سال پایه گذاری برند ساعت مچی اورسوئیس: سال ۱۵۴۱
  • اصالت برند ساعت مچی اورسوئیس: سوئیس
  • کشور سازنده ساعت مچی اورسوئیس: سوئیس
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی اورسوئیس: سوئیس
  • کاربری ساعت مچی اورسوئیس: ظاهر کاملا کلاسیک (اما مناسب استفاده روزمره و استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت)
  • ویژگی ساعت مچی اورسوئیس: برند اقتصادی، همه مدل ها دارای موتور کوارتز، دارای امکاناتی مثل نمایش تاریخ و شب نما، بیشتر مدل ها فاقد کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت مینرال، بعضی از مدل ها دارای سنگ کوبیک زیرکونیا (Cubic Zirconia)

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند اورسوئیس: 

ساعت مچی اورسوئیس اصالتا سوئیسی ست و ساعت های این برند و موتورشان هم ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند اورسوئیس کلاسیک و مجلسی بوده ولی برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز بوده و دارای امکاناتی مثل نمایش تاریخ و شب نما است و بیشتر مدل ها فاقد کرنوگراف هستند.

ساعت های مچی برند اورسوئیس جز ساعت های مقرون به صرفه بوده و رنج قیمتی حدود ۲.۵ تا ۴ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند اورسوئیس، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک گذاری