ساعت مچی دی وان میلانو، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی دی وان میلانو، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی دی وان میلانو باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی دی وان میلانو هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی دی وان میلانو بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند دی وان میلانو

کمپانی فروش ساعت دی وان میلانو توسط داریو اسپالونه توی سال ۲۰۱۳ و توی شهر میلان ایتالیا تاسیس شد و خیلی زود به عنوان یکی از برترین برندهای ایتالیایی شناخته شد.

 

 

وقتی داریواسپالونه ۲۰ ساله توی دانشگاه بوککنی میلان مشغول به تحصیل توی رشته‌ مدیریت بود، موضوعی با عنوان بازاریابی یه برند جدید ساعت رو برای پایان‌نامه‌اش انتخاب کرد. همراهی دوستان او توی روند این پایان‌نامه، اونها رو به فکر راه‌اندازی یه استارت‌آپ نوپا توی زمینه ساعت انداخت. با سرمایه‌گذاری Speed Mi Up و اتاق بازرگانی میلان، کار با مبلغ ۲۰ هزار یورو آغاز شد.

 

 

داریواسپالونه به‌عنوان موسس این برند درباره ایده ساخت دی‌وان میلانو گفت: «سپتامبر ۲۰۱۲ ایده ساخت ساعتی به ذهنم رسید که نه‌تنها کارآمد بلکه در عین حال ساده هم باشه. بدون هیچ تجربه‌ای توی صنعت ساعت‌سازی شروع کردم و اولین کسی که به اندازه کافی مشتاق بود تا توی این مسیر مرا همراهی کنه، دوستی به نام «آلساندرو» بود. با اینکه هیچ ارتباطی با این صنعت نداشتیم اما تصمیم‌مان برای انجام این کار قوی بود. 

 

پیشروی توی ساخت پروژه، مواجه شدن با خطاهای احتمالی، اعتماد کردن به افراد و… همگی از جمله دردسرهای این پروژه محسوب میشد. تنها راه، تست فرضیات توی بازار بود اما ورود به بازار هم دردسرهای خاص خودش رو داشت. 

 

داریو اسپانو صاحب برند دی وان میلانو

شکست یه گزینه نبود و هر کار ما از یه منطق ساده نیرو می‌گرفت: «من باید رو به جلو حرکت کنم!» زمان‌های سختی داشتیم اما با اضافه شدن افراد بیشتر به تیم، مشکلات ساده‌تر شدن. توضیح دادن دلیل اتحادمان خیلی دشوار هستش اما بزرگ‌ترین دلیل موفقیت ما همین بود. نمی‌تونیم با جزئیات تکنیکی توضیح بدیم چرا محصول‌مان از محصولات دیگه متفاوت هستش!»

 

 

توصیه‌ای که اسپالونه برای استارت‌آپ‌های نوپا داره، ریسک‌پذیری و استقامت توی رسیدن به اهدافشون هستش: «به‌عنوان مدیرعامل وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، با خودم می‌گویم اشتباهات زیادی بود که می‌تونستم انجام ندهم و ریسک‌هایی رو نپذیرم. شما نمی‌تونین برای آینده برنامه‌ریزی کنین. زندگی شما قدم به قدم پیش میره. باید بدونین برای رسیدن و دنبال کردن اهداف‌تون چه مسیری رو می‌خواین طی کنین اما باید متمرکز باشین تا کم‌کم به سمتش گام بردارین.

 

 

داستان دوستی ما، داستان اشتباهات‌مان، اشک‌ها، شادی‌ها و لذت‌هایمان، داستان سفر‌هایمان به سوئیس، پرواز‌های ۲۴ساعته به هنگ‌کنگ، شام‌هایی که با دوستان ژاپنی توی اوزاکا خوردیم و داستان احساساتی که برای اولین‌بار توی بازل‌ورلد داشتم، به من یادآوری می‌کنه حتی اگه شکست بخوریم، مسیری برای دنبال کردن داریم؛ مسیری برای حرکت رو به جلو. پس هیچ‌گاه نباید ناامید شد.»

 

 

برند دی وان میلانو با وجود این که تاریخچه طولانی نداره اما به سرعت تونسته به واسطه ترکیب طراحی و استفاده از متریال درجه یک جای خود رو توی دنیای ساعت های لاکچری و پر طرفدار باز کنه. در حال حاضر دفتر مرکزی برند دی وان میلانو توی دبی قرار داره و ساعت های تولید شده این کمپانی در بیش از ۲۸ کشور دنیا از جمله ایران به فروش میرسه.

 ساعت مچی دی وان میلانو

ساعت مچی دی وان میلانو برای تاثیرگذاری توی روحیه مشتری به صورت هدف مند طراحی شده و با طراحیهای کلاسیک و غیر متعارف چشمها رو مجذوب خودش می کنه.

 

توی ساعت مچی دی وان میلانو علاوه بر جذابیت به استفاده از متریال قوی و با کیفیت هم توجه بسیاری شده. فلز استیل با درج خلوص بالا, شیشه ضد خراش آنتی رفلکس و استفاده از موتور ژاپنی با استانداردهای بین المللی به کار گرفته میشه.

 

عمده مشتریان این برند، جوانان ۲۵ تا ۳۵ سال هستن؛ کسانی که دوست دارن زمان‌های خوشی داشته باشن و در عین حال میدونن چه مسئولیت‌هایی دارن. البته به گفته مدیرعامل دی‌وان میلانو، این برند ساعت، هوادارانی با سن‌های بالاتر هم داره!

 

ساعت‌های دی‌وان برای زنان و مردان قابل استفاده‌ هستن و می‌تونن توی موقعیت‌های مختلف کارکرد‌های متنوع و تطابق‌پذیر داشته باشن. اگه اسکلت اصلی اونها رو با هم مقایسه کنیم در واقع به ساختاری مشابه برمی‌خوریم.

 

با وجود پیشرفت‌های کنونی تکنولوژی، تلاش طراحان دی‌وان، ساخت ساعت‌هاییه که یکی از اجزای اصلی سلیقه‌های مد روز باشن. دی‌وان وعده داده با محصول کاملا متفاوتی ظاهر بشه. این برند از ساعت‌های ترموکرومیک خود که به صورت محدود تولید میشن و اولین ساعت‌های ترموکرومیک دنیا هستن، رونمایی کرد. این ساعت‌ها با بالا رفتن و پایین آمدن دما، تغییر رنگ میدن. قبل از اینکه تشخیص داده بشه از چه جنسی برای ساخت استفاده میشه، یک سال روی پروژه تحقیق شده.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند اگنر که  توی سایت هم موجودن رو ببینین.

انواع ساعت دی وان میلانو

در حال حاضر تلفیق مد و تکنولوژی در رأس اهداف دی‌وان قرار داره و به همین خاطر سران برند در حال کشف و بررسی این قسمت از طراحی هستن. اگه کالکشن های ساعت این برند نگاه کنین ساعت های قاب مربعی و گرد می بینن که این طراحی ساده ظاهر این ساعت رو خیلی منحصر به فرد کرده. 

 

با توجه به کیفیت درجه یک و استفاده از متریال مرغوب توی ساخت این ساعت ها و هم چنین با توجه به طراحی منحصر به فرد، قیمت ساعت مچی دی وان میلانو مقرون به صرفه هستش. به یاد داشته باشین که ساعت مچی دی وان میلانو دارای کالکشن های مختلفیه و مدل های گوناگونی داره.

 

بنابراین یکی دیگه از عواملی که توی قیمت ساعت مچی دی وان میلانو موثره نوع و مدل ساعت هستش. در حال حاضر ساعتهای دی وان میلانو توی ۱۵۶ کشور دنیا به صورت مستقیم در دسترس مشتریان قرار دارد.

خلاصه ای از برند ساعت مچی دی وان میلانو

  • سال پایه گذاری برند دی وان میلانو: سال ۲۰۱۳
  • اصالت برند ساعت مچی دی وان میلانو: ایتالیا
  • کشور سازنده ساعت مچی دی وان میلانو: ایتالیا
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی دی وان میلانو: ژاپن
  • کاربری ساعت مچی دی وان میلانو: کلاسیک و اسپرت
  • ویژگی ساعت مچی دی وان میلانو: قیمت مقرون به صرفه در مقابل کیفیت بالا، بهره گیری از متریال های خاص، دارای موتور کوارتز و اتوماتیک، بعضی از مدل ها مناسب برای غواصی، تعداد کمی از مدل ها دارای کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش، بعضی از مدل ها دارای نمایش تاریخ و شب نما

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند دی وان میلانو: 

ساعت مچی دی وان میلانو اصالتا ایتالیایی ست و ساعت های این برند نیز ساخت ایتالیا هستند ولی موتورشان در ژاپن ساخته می شوند.

ساعت های مچی برند دی وان میلانو هم کلاسیک و هم اسپرت بوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و اتوماتیک بوده و دارای امکاناتی مثل نمایش تاریخ و شب نما است و تعداد کمی از مدل ها دارای کرنوگراف هستند.بعضی از مدل ها مناسب برای غواصی بوده و جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش هستند.این برند ساعت مچی از متریال های خاص بهره میگیرد.

ساعت های مچی برند دی وان میلانو جز ساعت های مقرون به صرفه تا متوسط بوده و رنج قیمتی حدود ۴ تا ۲۱ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند دی وان میلانو، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
اشتراک گذاری