ساعت مچی رویال لندن، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی رویال لندن، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی رویال لندن باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی رویال لندن هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی رویال بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند رویال لندن

برند رویال لندن توی سال ۱۹۹۷ توی بریتانیا انگلستان تاسیس شده. مالکیت برند رویال لندن در اختیار گروه کندور قرار داره. کندور بزرگترین عرضه کننده بند ساعت توی کشور انگلیس هستش و سابقه تاسیس اون به سال ۱۹۳۹ میلادی بر میگرده. تموم ساعت های رویال لندن، توی لندن ساخته میشن. این برند علاوه بر ساعت های مچی توی انگلستان، جواهرات نفیس و منحصر به فرد هم تولید می کنه که توی انگلستان حتی توی خانواده ی سلطنتی هم طرفداران زیادی داره.

برند رویال لندن

این برند درباره خودش اینجوری میگه: «لندن خانه هنر، نوآوری، سنت، نمایش های مجلل و ساعت های رویال لندن هستش. چون که لندن دارای چنین میراث منحصر به فردی هستش، ما نقش خودمون رو به عنوان یه برند بریتانیایی نمادین ایفا می کنیم که به خاطر ساعت های کلاسیک و معاصر خودش شناخته شده اس.

 

ما که توی سال ۱۹۹۷ تأسیس شدیم، مجموعه‌ای از ساعت‌های خوب رو ساختیم که مهارت‌های کلاس جهانی رو با طراحی اصلی بریتانیا ترکیب می‌کنه تا سبک جاودانه ای رو منعکس میکنه. ما به خاطر طراحی ساعت‌هایمون و تعهدمون برای ساخت ساعت‌های زیبا، معروف هستیم، شراکت‌های ارزشمندی با خرده‌فروشانی ایجاد کردیم که مجموعه‌های ما رو توی سراسر جهان توزیع می‌کنن.

 

توی سال ۲۰۱۸، ما رویکرد جدیدی رو برای ساعت های خودمون از طریق مجموعه Made in London راه اندازی کردیم. ما قطعات باکیفیت رو از سراسر جهان برای مونتاژ ساعت های خودمون توی لندن تهیه می کنیم. ما بر این باوریم که این ترکیب طراحی و ساخت بریتانیایی با اجزای و منابع خوب منجر به تولید طیفی از ساعت‌های عالی با جذابیت موندگار شده.

رویال لندن. سبک بی زمان. ساخته شده توی لندن برای شما.»

لوگو برند رویال لندن

لوگو این برند بیش از پیش از هویت این برند پرده بر می‌داره. به تاج سلطنتی که بر پیشانی این شرکت تولیدی نقش بسته نگاه کنین. این برند با لوگوی جذاب خودش حس یه محصول لوکس رو منتقل می کنه.

 

این برند بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات سلطنتی رو تامین می‌کنه. اما با این وجود، این برند هرگز محدود به انگلستان و امپراطوری بریتانیا نبوده‌. این برند معتبر توی چهل کشور یا بیش‌تر حضور داره و فروشِ کالاهای نفیسش رو مستقیما نمایندگی می‌کنه. یکی از مهمترین راهبردهای کندور عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی هستش.

LOGO ROYAL LONDON 1

 ساعت مچی رویال لندن

طراحی ساعت های رویال لندن غالبا کلاسیک هستش. پس ساعت های این برند برای استفاده روزمره تا قرار های رسمی مناسب هستن. طراحی ساده و شکیل ساعت های رویال لندن اونا رو به انتخابی مناسب برای عموم مردم تبدیل کرده. به طور کل هرچقدر طراحی ساعت مچی شما ساده تر باشه همه پسندتر هستش. رویال لندن هم از این موضوع زیرکانه استفاده کرده تا توی دل اکثر ساعت باز ها جا باز کنه.

 

همچنین طراحی های کلاسیک و ساده از نظر دنیای فشن با بیشتر استایل های شما هم خوانی داره. پس شما با خرید ساعت های کلاسیک و ساده این برند مجبور نیستین که چندین مدل مختلف ساعت رو برای ست شدن با لباس هایتان خریداری کنین. اما اشتباه نکنین، کلاسیک بودن رویال لندن به معنای عقب بودن این ساعت ها از مد نیستش. مدرن بودن ساعت های برند رویال لندن در عین کلاسیک بودن اونا نشون دهنده ی قدرت این برند توی طراحی هستش.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند رویال لندن که  توی سایت هم موجودن رو ببینین.

ساعت اورجینال رویال لندن

کیفیت بی نظیر ساعت مچی رویال لندن توی محبوبیت هرچه بیشتر این ساعت ها بی تاثیر نبوده. این ساعت مچی رویال لندن از عمر طولانی برخوردار هستن. علاوه بر اون نمیشه از موتور های با کیفیت این ساعت ها چشم پوشی کرد. اگه دنبال ساعتی با کیفیت و مقرون به صرفه هستین ساعت رویال لندن قطعا انتخاب درستی برای شما میتونه باشه. این برند برای عموم مردم توی دسترس هستش و توی لیست برند های اقتصادی با کیفیت قرار گرفته.

 

همچنین با خرید ساعت مچی رویال لندن شما از ویژگی ها و امکانات زیادی بهره مند میشین. از جمله امکانات ساعت مچی رویال لندن میتونین به موتور های کوارتز و اتوماتیک اشاره کرد. علاوه بر اون بسته به مدل ساعت شما، ساعت مچی رویال لندن می تونن تا ۱۰۰ متر ضدآب باشن. اگه ساعت شما تا ۱۰۰ متر ضدآب هستش پس می تونین اون رو موقع استحمام، شنا و غواصی با تجهیزات استفاده کنین. این موضوع ساعت مچی رویال لندن شما رو برای چیزی فراتر از استفاده ی روزمره مناسب می کنه.

 

از دیگر ویژگی های ساعت مچی رویال لندن مجهز بودن به کرنوگراف هستش. کرنوگراف قابلیتیه که شما با استفاده از اون میتونین بازه های زمانی مشخص رو اندازه گیری کنین. هر زمان که ساعت مچی شما به کرنوگراف مجهز باشه باید بدونین که با خرید یه ساعت مچی در واقع شما هم یه ساعت مچی و هم یه زمان سنج مدرن خریداری کردین.

خلاصه ای از برند ساعت رویال لندن

  • سال پایه گذاری برند ساعت مچی رویال لندن: سال ۱۹۹۷
  • اصالت برند ساعت مچی رویال لندن: انگلستان
  • کشور سازنده ساعت مچی رویال لندن: انگلستان
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی رویال لندن: انگلستان
  • کاربری ساعت مچی رویال لندن: کلاسیک، مجلسی و روزانه
  • ویژگی ساعت مچی رویال لندن: برند اقتصادی، بیشتر مدل ها دارای موتور کوارتز، بعضی از مدل ها دارای کرنوگراف و نمایش تاریخ، جنس شیشه همه مدل های ساعت مینرال (تعداد محدودی از ساعت ها دارای شیشه ضدخش هستن)، تعداد محدودی از مدل ها دارای هدیه (بند اضافه یا دستبند و …)، دارای مدل های متنوع ساعت جیبی و گردنبندی

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند رویال لندن: 

ساعت مچی رویال لندن اصالتا انگلستانی ست و ساعت های این برند و موتورشان هم ساخت انگلستان هستند.

ساعت های مچی برند رویال لندن کلاسیک بوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند بیشتر دارای موتور کوارتز بوده و کرنوگراف و نمایش تاریخ دارند. جنس شیشه ساعت های رویال لندن مینرال است. همچنین این برند ساعت های جیبی و گردنبندی متنوعی دارد.

ساعت های مچی برند رویال لندن جز ساعت های مقرون به صرفه بوده و رنج قیمتی حدود ۳ تا ۶ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند رویال لندن، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک گذاری