ساعت مچی فراگامو، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی فراگامو، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی فراگامو باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی فراگامو هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی فراگامو بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند فراگامو

سالواتوره فراگامو که موسس یه برند بین المللی هستش، توی سال ۱۸۹۸ توی خانواده ای فقیر توی بونیتو ایتالیا متولد شد.اون یه طراح کفش ایتالیایی بود که برای طراحی های خلاقانه و علمی اش توی زمینه کفش مورد توجه بود. اون توی سنین جوانی صنایع دستی رو یاد گرفت و اولین کفش هاش رو توی سن ۹ سالگی تولید کرد.

 

 بعد از گذروندن دوره کوتاه آموزش ساخت کفش توی ناپل، توی سال ۱۹۱۴ به ایالات متحده رفت و توی یه کارخانه چکمه سازی توی بوستون برای مدت کوتاهی مشغول به کار شد. اون اول توی مغازه اش به تعمیرات کفش پرداخت و شروع به طراحی کفش برای صنعت فیلم و فیلمسازی کرد. فراگامو علم آناتومی رو به منظور شناخت بهتر پا (بدن انسان) و طراحی مناسب تر و دقیق تر کفش ها توی دانشگاهی توی جنوب کالیفرنیا آموخت و توی سال ۱۹۲۷ به ایتالیا بازگشت. 

 

اون شروع به کفش سازی برای زنان برجسته کرد و درحالی که برای ثبت اختراعات خودش درخواست داد،کارگاهی افتتاح کرد.سالوادور توی سال ۱۹۳۳به دلیل مدیریت بد و فشار اقتصادی اعلام به ورشکستگی کرد،اما تونست فعالیت های خودش رو توی دهه ۱۹۵۰ گسترش بده.

تاریخچه ساعت فراگامو

سالواتور فراگامو توی سن ۶۲ سالگی توی سال ۱۹۶۰ در گذشت. اون امپراطوری و مدیریت شرکت فراگامو بر عهده خانواده او( همسرش واندا و بعدا شش فرزندشفیاما، جیووانا، فولویا، فروچیو، ماسیمو و لیوناردو) قرار گرفت و محصولات شرکت رو تا مرحله تولید کفش های لوکس،کیف،عینک،لوازم جانبی ابریشم،عطر،لباس و …. رسوندن.

 

 

در واقع سالواتوره فراگامو برند لوکس ایتالیایی هستش، که توی سال ۱۹۲۸ توسط سالواتوره فراگامو تأسیس شده. دفتر مرکزی این شرکت توی شهر فلورانس مستقر هستش. شرکت سالواتوره فراگامو متخصص توی طراحی و تولید کفش، کالاهای چرمی و لباس‌های آماده هستش. این شرکت مالک گروه فراگامو به‌شمار میاد. 

 

شرکت سالواتوره فراگامو همچنین توی زمینه تولید عینک و ساعت مچی هم فعالیت می‌کنه. شمار کارکنان این شرکت، بیش از ۲٫۶۰۰ نفره و شبکه‌ای از ۵۵۰ فروشگاه رو مدیریت می‌کنن، که توی قاره‌های اروپا، آمریکا و آسیا قرار دارن.

 ساعت مچی فراگامو

اگه بخوایم به‌طور خاص به بررسی ساعت‌های برند سالواتوره فراگامو بپردازیم باید بگیم که این برند با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری که توی صنعت کفش و به‌طورکلی مد و فشن نشون داده، ساعت‌هایی زیبا و موندگار خلق می‌کنه. درمجموع ساعت‌ مچی سالواتوره فراگامو باکیفیت و مقاوم هستن و موتورهای شرکت روندای سوئیس رو توی قلب خودشون دارن همچنین همراه مردنیته و به روزی هستن.

 

این برند توی طول فعالیت خودش توجه زیادی رو به خودش جلب کرده. به عنوان یه برند شناخته‌شده توی سطح جهانی که علاوه بر درخشش توی زمینه‌ی تولید لباس و کفش و غیره، توی دنیای ساعت هم جایگاه به خصوصی به خود اختصاص داده. ساعت‌های این برند بیانگر روحیه‌ی لطیف و زیبا مهد هنر، ایتالیا هستش که توی ترکیب باکیفیت بالای کمپانی‌های خوش‌نام ساعت‌سازی سوئیسی به یه برند بین‌المللی تبدیل‌شده. به همین دلیل ساعت‌ مچی فراگامو توی رده‌ی ساعت‌های گرون‌قیمت طبقه‌بندی میشه.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند فراگامو که توی سایت هم موجودن رو ببینین.

انواع ساعت فراگامو

ساعت‌های زنانه برند سالواتوره فراگامو مدل‌های متنوعی دارن که می‌تونین به‌ عنوان یه دستبند و اکسسوری توی استایل کژوال و رسمی خودتون استفاده کنین. بعضی مدل های این کالکشن دارای بند استیل هستن و ظرافت و لطافت بیشتری رو به نمایش میذارن و بیشتر مناسب موقعیت‌های رسمی هستن.

 

همچنین مدل‌هایی از ساعت مچی فراگامو رو میتونین توی کالکشن های مختلف اون ببینین که روی ‌بند چرمی که دارن نگینی از جنس ساعت رو به رخ می کشن. اگه دنبال یه ساعت زنانه‌ی شیک و مدرن هستین میتونین سری به این زیرمجموعه بزنین.

 

ساعت‌های مردانه‌ی برند سالواتوره فراگامو تنوع بیشتری نسبت به زیرمجموعه‌ی ساعت زنانه‌ی این برند داره که شامل مدل‌های کورنوگراف، اسکتلون، کلاسیک میشه. توی بین ساعت‌های مدل‌هایی رو میتونین ببینین که با قاب و بند استیل و صفحه‌ی گرد و ساده‌ی خودشون، یه استایل کلاسیک و مینیمال خلق میکنن.

 

ساعت‌های سری کورنوگراف رو همون‌طور که از اسمش هم معلومه، به شکلیه که یه بند استیل یا چرمی داره و به ساعتی مناسب برای هر موقعیتی تبدیل‌شده. درنهایت نوبت به سری اسکلتون برند سالواتوره فراگامو میرسه که مختص کساییه که علاقه دارن از اتفاقات درون ساعت باخبر باشن و شیفته‌ی حرکات زیبا و هماهنگ موتور ساعت هستن.

 

همچنین شاید مایل باشین که ساعت‌هایی با طراحی صفحه‌ی خاص و متفاوت با طراحی کلاسیک و مقاومت بالا داشته باشین که در این صورت ساعت‌های سری سفایر یا یاقوت کبود رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. همون‌طور که حدس می‌زنین علت نام‌گذاری این سری اینه که توی شیشه ی ساعت از کریستال یاقوت کبود استفاده شده که علاوه بر زیبایی به اون دوام و مقاومت بالایی میبخشه.

خلاصه ای از برند ساعت مچی فراگامو

  • سال پایه گذاری برند فراگامو: سال ۱۹۲۸
  • اصالت برند ساعت مچی فراگامو: ایتالیا
  • کشور سازنده ساعت مچی فراگامو: سوئیس
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی فراگامو: سوئیس
  • کاربری ساعت مچی فراگامو: اسپرت و کلاسیک
  • ویژگی ساعت مچی فراگامو: قیمت نسبتا بالای مدل های مختلف ساعت مچی فراگامو، تنوع بالای ساعت مچی فراگامو، بیشتر مدل ها دارای موتور کوارتز و بعضی از اونها دارای موتور اتوماتیک، بعضی از مدل ها دارای کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش، بیشتر ساعت ها دارای نمایش تاریخ و شب نما

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند فراگامو: 

ساعت مچی فراگامو اصالتا ایتالیایی ست ولی ساعت های این برند و موتورشان ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند فراگامو هم کلاسیک و هم اسپرت بوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و اتوماتیک بوده و دارای امکاناتی مثل نمایش تاریخ و شب نما است و بیشتر مدل ها فاقد کرنوگراف هستند. جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش است.

ساعت های مچی برند فراگامو جز ساعت های گران قیمت بوده و رنج قیمتی حدود ۱۸ تا ۴۵ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند فراگامو، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک گذاری