ساعت مچی کوین واچ، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی کوین واچ، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی کوین واچ باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی کوین واچ هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی کوین واچ بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند کوین واچ

برند کوین واچ که توی سال ۱۹۸۴ تأسیس شده، ساعت‌های نمادین رو با ادغام سکه‌هایی با طرح‌های خاص، ارزش ‌های تاریخی و یادبود به‌عنوان صفحه ‌هایی با عملکردهای متفاوت و نشون‌دهنده زمان تولید می‌کنه تا لحظاتی خاص رو به کاربران خودش یادآوری کنه.

 

محبوبیت بین المللی انواع ساعت کوین واچ، فقط به خاطر ترکیبی از طرح های ظریف و ارزش های منحصر به فرد سکه ها نیستش، بلکه این برند تأییدیه های ضرابخانه های ملی توی سراسر جهان رو هم داره. بدین ترتیب، کوین واچ مجاز به تولید بهترین ساعت مچی با ارزش‌های محلی و ویژگی‌ های ملی، به لطف پرداخت های ارزی شده که با استقبال خوبی از سوی بازارهای محلی هم مواجه شده.

 

تیم طراحی این برند با وفاداری به روح نوآورانه خود و محدود نبودن به میراث شماره گیری های بسیار موفق سکه، به جلو حرکت کرده و اصول اولیه طراحی ساعت رو پذیرفته. این برند به یه ساعت ساز عصر ما تبدیل شده که برای ظرافت ساده و تصفیه شده، طراحی های کاربردی و قیمت رقابتی فعالیت می کنه.

ساعت کوین واچ
برند کوین واچ

 ساعت مچی کوین واچ

ساعت‌های کلاسیک این برند علاوه بر ظاهر لوکس و طراحی خلاقانه، کیفیت مطلوبی هم داره که جذابیت و ارزش خرید این ساعت ها رو دوچندان می‌کنه. موتورهای این ساعت‌ها سوییسی هستن و یکی از بزرگ‌ترین امتیازاتی هستش که علاوه بر کیفیت، نشون از موندگاری قابل‌توجه ساعت‌ها داره.

 

کوین واچ تنها یه برند بین‌المللی ساعت‌های لوکس نیستش، یه فلسفه اس. طراحان شرکت تولیدی این برند از سال ۱۹۸۴ میلادی تا به امروز، سال‌هاس که سکه‌های با ارزش تاریخی رو دست‌مایه ساخت محصولاتشون قرار دادن. در واقع میشه گفت طراحان کوین‌واچ طرح‌های با ارزش سکه‌های تاریخی رو با صفحات ساعت‌ها ترکیب میکنن و کیفیت بصری درخشانی می‌آفرینن که چشم هر هواخواه ساعت‌های لوکس رو از زیبایی پر می‌کنه. ارزش منحصر به فرد هر سکه یا یادبود تاریخی‌ که به صفحات کوین‌ واچ جلوه‌ای زیبا می‌بخشه ساعت‌های این برند رو از تولیدات برندهای دیگه قیمتی‌تر و خواستنی‌تر می‌کنه.

 

 

ساعت کوین واچ

کوین معتقده که توی هر سکه، یادمان تاریخی و رویدادی جریان داره. هر مجموعه از مجموعه ساعت‌های کوین یادبود دورانی دور هستش. هر سکه داستان خاص خودش رو داره. طرح و سال ضرب اون ممکنه نشون دهنده دوره های مهم، یه رویداد تاریخی مهم، نمادی از موفقیت شخصی یا یه لحظه مهم توی زندگی باشه. در واقع ساعتهای این برند سفری توی خط زمان هستش و میشه گفت یه ساعت مچی معمولی نیستش؛ شما با این برند بهای زمان رو در می‌یابین!

 

ساعت‌های این برند اعتبارشون رو تنها از سکه‌های تاریخی و قیمتی نمی‌گیرن. کوین واچ توی کیفیت تولیداتش هم پیشتاز هستش. شرکت ارزشمند کوین واچ تولیدات یگانه‌اش رو به فولاد ضد زنگ و آبدیده و با شیشه کریستال یاقوت کبود اون هارو در برابر کوچک‌ترین خراشی تقویت می‌کنه؛ موتورهایش رو به محصولات سوییسی مجهز می‌سازه. شما با ساعت‌های کوین واچ نه تنها دست‌هایتون رو به یکی از زیباترین ساعت‌ها می‌آرایین بلکه با عقربه‌های زمان هم‌گام میشین.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند کوین واچ که توی سایت هم موجودن رو ببینین.

نمونه ساعت های برند کوین واچ

خلاصه ای از برند ساعت مچی کوین واچ

  • سال پایه گذاری برند کوین واچ: سال ۱۹۸۴
  • اصالت برند ساعت مچی کوین واچ: استرالیا
  • کشور سازنده ساعت مچی کوین واچ: سوئیس
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی کوین واچ: سوئیس
  • کاربری ساعت مچی کوین واچ: بیشتر کلاسیک و مجلسی
  • ویژگی ساعت مچی کوین واچ: مدل ها دارای موتور کوارتز و یا اتوماتیک، برخی از مدل ها دارای نگین برلیان، همه مدل ها فاقد کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش، برخی مدل ها دارای نمایش تاریخ و روز های هفته، برخی مدل ها دارای بند چرم طبیعی، فرم صفحه ساعت های این برند ساده، چند موتوره و قلب باز و صدفی هستش

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند کوین واچ: 

ساعت مچی کوین واچ اصالتا استرالیایی ست ولی ساعت های این برند و موتورشان ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند کوین واچ کلاسیک و مجلسی بوده ولی برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و اتوماتیک بوده و فاقد کرنوگراف هستند. جنس شیشه ساعت های کوین واچ سافایر و ضدخش اند و برخی نیز نگین برلیان دارند.

ساعت های مچی برند کوین واچ جز ساعت های مقرون به صرفه تا گران بوده و رنج قیمتی حدود ۴ تا ۴۵ میلیون دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند کوین واچ، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک گذاری