معرفی 5 ساعت زنانه محبوب فردریک کنستانت
معرفی 5 ساعت زنانه محبوب فردریک کنستانت

شما به ساعت های فردریک کنستانت علاقه دارین؟ ما توی این مقاله میخوایم  ۵ ساعت زنانه محبوب فردریک کنستانت رو بهتون معرفی کنیم. تا حسابی عاشق این برند و ساعتهاش بشین.

فردریک کنستانت توی دنیای ساعت سازی سوئیس قرن ها قدمت داره. این برند توی سال ۱۹۸۸، تصمیم گرفت ساعت های کلاسیک رو با قیمتی منصفانه به بازار عرضه کنه تا به طور موثر دنیای ساعت سازی رو برای مشتریان جدید و جوان تر متحول کنه. این برند مجموعه خودش رو گسترش داد تا مخاطبان و خریداران زن رو جذوب خودش کنه.

توی این مقاله، ما ۵ ساعت زنانه محبوب فردریک کنستانت رو از کالکشن اسلایم لاین (Slimline) فوق‌العاده پر زرق و برق گرفته تا ساعت کلاسیک مینیمال بهتون معرفی میکنیم. این ساعت ها مناسب همه سلیقه ها و همه استایل ها هستن.

معرفی ۵ ساعت زنانه محبوب فردریک کنستانت:

۱. ساعت زنانه ۳۴ میلی متری فردریک کنستانت HB FC-310HBAD2P4

ساعت زنانه 34 میلی متری فردریک کنستانت HB FC-310HBAD2P4

این ساعت قلب باز فردریک کنستانت یه اثر هنری زیبا هستش. قاب ساعت رزگلد و خیلی شیکه و پیچ و تاب معاصری توی صفحه کلاسیک مرواریدی اون وجود داره. اما نقطه کانونی واقعی این ساعت قسمت قلب باز این ساعت هستش که توی موقعیت ساعت ۱۲ قرار گرفته که موتور خودکار ساعت رو به زیبایی نشون میده.

۲. ساعت هوشمند زنانه ۳۴ میلی متری فردریک کنستانت FC-281WH3ER2B

ساعت هوشمند زنانه 34 میلی متری فردریک کنستانت FC-281WH3ER2B

از ظاهر این ساعت، هرگز حدس نمی‌زنین که این ساعت فردریک کنستانت یه ساعت هوشمند باشه! برند فردریک کنستانت ساعت هوشمند اولیه خودش رو توسعه داد و از اون زمان به شکل و عملکرد این مدل ساعت ها تسلط پیدا کرد. با استفاده از این ساعت هوشمند فردریک کنستانت، میتونین مراحل و ساعات خواب تون رو ردیابی کنین و اون رو به تلفن تون متصل کنین تا اعلان‌های تماس و پیامک رو دریافت کنین.

۳. ساعت زنانه کلاسیک FC-259ST5B6 با موتور کوارتز

ساعت زنانه کلاسیک FC-259ST5B6 با موتور کوارتز

با اینکه ساعت فردریک کنستانت سری کلاسیک به عنوان ساعت مردانه طبقه بندی میشه، اما برای زنان هم کاملاً مناسب هستش. صفحه مینیمالیستی و بزرگ این ساعت رو به یه ساعت ایده آل برای استفاده روزانه تبدیل کرده.

نکته: قبل از خرید این ساعت به ظاهر بزرگ، مطمئن بشین که بندهای این ساعت روی مچ دستتون به زیبایی قرار میگیره. درباره چگونگی پیدا کردن ساعت مناسب برای مچ دستتون توی ادامه نکاتی رو بهتون میگم.

اول خوبه که بدونین ساعت های بزرگ هم برای مردان و هم زنان مناسب هستن. توی طول دهه ۱۹۷۰، قاب‌های ساعت بزرگ‌تر و حجیم تر به یه امر عادی تبدیل شدن. با این حال، توی دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰، روند “ساعت بزرگتر بهتر هستش” واقعاً اوج گرفت.

امروزه، دیدن یه ساعت مردانه بین ۴۴ تا ۴۸ میلی‌متر عادیه و تفاوت قابل‌توجهی با اوایل دهه ۱۹۹۰ که قاب ها ۳۷ تا ۳۹ میلی‌متر بودن داره. برای خانم‌ها، ساعت‌های بزرگ خیلی متداول شده و حتی زنان امروزه تا حد زیادی از «ساعت‌های زنانه» طراحی‌شده توسط برندهای معروف چشم‌پوشی کردن و به سمت خرید سبک‌های سنتی «مردانه» رفتن.

بنابراین وقتی صحبت از یه ساعت بزرگ میشه، بایدبدونیم منظورمون از بزرگ چه قدر بزرگ هستش! اگه می‌خواین یه ساعت بزرگ داشته باشین، قاعده کلی اینه که ساعتی رو انتخاب کنین که از عرض مچ شما بیشتر نباشه. اگه به این شکل باشه، ساعت شما بزرگ و راحت هستش و همچنان با سایز مچ دست شما همخونی داره.

سایز مناسب ساعت روی مچ دستسایز مناسب ساعت روی مچ دست

و اگه خرچنگ ها از بالا و پایین قاب ساعت توی جایی که بند وصل میشه از اون بیرون بزنه ممکنه که باز ساعت براتون بزرگ بشه. لنگه ها توی قطر قاب ساعت گفته نمیشن، بنابراین مطمئن بشین که اندازه های اونا رو هم موقع خرید نسبت به مچتون کنترل میکنین.

WATCH LUG LOCATION min

در نهایت، ساعت بزرگ شما نباید بیش تر از یک اینچ توی مچ دست تون به سمت بالا یا پایین حرکت کنه. یه ساعت بزرگ که توی دست شما بالا و پایین بره، شما رو شلخته نشون میده.

۴. ساعت زنانه ۳۸.۸ میلی متری اسلیم لاین اتوماتیک فردریک کنستانت FC-703SD3SD6B

ساعت زنانه 38.8 میلی متری اسلیم لاین اتوماتیک فردریک کنستانت FC-703SD3SD6B

ما عاشق استفاده ظریف این ساعت زیبا از الماس های درخشان هستیم. قاب الماسی نازک و نشانگرهای ساعت، ساعتی زیبا رو ایجاد کردن که برای استفاده روزانه مناسب هستش. بعلاوه، نمایشگر کلاسیک فاز ماه این ساعت توی موقعیت ساعت ۶، جذابیت لوکس این ساعترو دو چندان کرده.

۵. ساعت زنانه ۳۴ میلی‌متری اتوماتیک فردریک کنستانت FC-303WHF2PD2B3

FC 303WHF2PD2B3

این ساعت زنانه لوکس و زیبا از همه چیز کمی داره: یه بند دو رنگ رزگلد و استیل ضد زنگ. یه قاب الماس و نشانگر ساعت؛ و یه صفحه با طرح گیوشه کلاسیک. این جزئیات کلاسیک در کنار هم، یه طراحی بسیار چشمگیر رو ایجاد می کنه که به طور قابل توجهی از مد روز جلوتر هستش.

سخن پایانی:

برند فردریک کنستانت مجموعه‌ای از ساعت‌های مردانه و زنانه لوکس داره که توی یان مقاله ۵ تا از ساعت زنانه محبوب فردریک کنستانت رو بهتون معرفی کردیم. حالا که تا آخر این مقاله رو خوندین پس حتما جذب این برند لوکس و منحصر به فرد شدین. برای مشاهده و خرید ساعت های زنانه فردریک کنستانت از لینک های پایین کمک بگیرین.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه و با دوستاتون که به ساعت و ساعت سازی و همچنین ساعت های لوکس علاقه مندن این مقاله رو به اشتراک بذارین.

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. فراموش نکنین که فروشگاه دیجی زمان کلی ساعت های اصل و خاص داره که قطعا میتونین از بین اونا ساعت مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین.

چند سوال مهم درباره ساعت زنانه فردریک کنستانت: 

ساعت زنانه فردریک کنستانت اصالتا سوئیسی بوده و ساعت های این برند هم در سوئیس ساخته می شوند.

“فروشگاه دیجی زمان” تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا، به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک گذاری