بهترین ساعت های زنانه برند ورساچه
بهترین ساعت های زنانه برند ورساچه | عالی و منحصر به فرد

ورساچه یه برند لوکس هستش چون این برند نسبتا منحصر به فرد، گرون و مورد پسند افراد خاص توی جهانه. محصولات برند ورساچه (مثل ساعت های زنانه برند ورساچه، ساعت های مردانه برند ورساچه، لباس و …) با اینکه خیلی گرون هستن، اما به دلیل کیفیت بالای شون به خوبی شناخته شدن. ورساچه یه خانه مد ایتالیایی معروفه که لباس ها و اکسسوری های زیادی رو تولید و وارد بازار می کنه.

ساعت های برند ورساچه خیلی شناخته شده نیستن، اما این برند سخت تلاش می‌کنه تا این موضوع رو تغییر بده. کالکشن ساعت های برند ورساچه دارای رنگ های زنده و طراحی عالی هستش. این ساعت ها، ساعت هایی هستن که میتونین توی هر مناسبتی، چه توی یه مراسم رسمی و چه برای رفتن به باشگاه ازشون استفاده کنین.

برند ورساچه برای ساخت ساعت هاش از بهترین مواد موجود استفاده میکنه و خیلی از ساعت هاش مقاومت خیلی خوبی در برابر آب دارن. ساعت‌ های زنانه برند ورساچه برای ایده‌های طراحی غیرمتعارف و خاصشون شناخته شده هستن. این ساعت ها معمولا جسور، رنگارنگ، اسپرت یا منحصر به فرد هستن. ساعت های برند ورساچه دارای طیف متنوعی از طرح ها هستن، پس قطعا توی این برند ساعتی متناسب با استایل و سلیقه شما وجود داره.

ساعت‌ های زنانه برند ورساچه، ساعت‌های جذابی هستن که روی مچ دست دیدنی، شیک و مسحورکننده به نظر میرسن. در نتیجه، اونا توجه دیگران رو به خودشون جلب می کنن.

ورساچه، بدون شک، ساعت های چشم نوازی رو برای تکمیل استایل لباس هاش طراحی و تولید کرده.  لباس و ساعت ها و اکسسوریهای دیگه ورساچه در کنار هم قطعا یه کمد لباس عالی رو ایجاد میکنه.

ساعت‌های زنانه ورساچه یه اکسسوری مد هستن. اگرچه ساعت‌ها زیبا هستن و داشتن اسم و لوگو “Versace” روی مچ دست شما نشون دهنده یه برند لوکس و منحصر به فرده ولی هر کسی که این ساعت ها رو می‌خره باید در نظر داشته باشه که ورساچه یه خانه مد هستش و منحصرا ساعت تولید نمیکنه.

حالا که اطلاعات کلی درباره این برند و ساعت هاش به دست اوردین، بیایین ساعت‌های زنانه ورساچه رو که می‌تونن ظاهر شما رو خاص تر کنن با هم بررسی کنیم.

۵ تا از بهترین ساعت های زنانه برند ورساچه:

ساعت زنانه Shadow Gold برند ورساچه:

ساعت زنانه Shadow Gold برند ورساچه

ساعت های زنانه زیبا و شیک ورساچه به اندازه کافی عالی هستن و به راحتی میتونن ظاهر شما رو خاص و دلربا کنن. ساعت زنانه Shadow Gold برند ورساچه رو بپوشین و همه نگاه ها رو خیره کنین.

این ساعت زیبا دارای صفحه محو طلایی سیاه با یه بند استیل ضد زنگ طلایی با اندازه خیلی مناسبی هستش. یه قاب ۳۸ میلی متری از جنس استیل ضد زنگ با روکش طلا و شیشه کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس داره. موقع شنا هم می تونین این ساعت رو بپوشین چون تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم هستش.

ساعت زنانه V-Circle Gold 'POWER' Black برند ورساچه:

زنانه V Circle Gold POWER Black برند ورساچه 1

این ساعت زنانه دوست داشتنی ورساچه از بدنه فولادی ضد زنگ با روکش طلا PVD با قطر ۳۸ میلی متر و ضخامت ۸ میلی متر ساخته شده. این ساعت دارای بند چرم به رنگ مشکی و خاکستری با عبارت Power هستش که با سگک استیل بسته میشه. توی صفحه این ساعت طرح گیلوش مشکی با عقربه های طلایی و توی قسمت ساعت ۱۲ سر مدوسا و در پایین اون نوشته ورساچه به چشم میخوره.

این ساعت زنانه ورسچه از یه موتور کوارتز سوئیسی قابل اعتماد و دقیق نیرو می گیره. علاوه بر این صفحه ساعت رو یه شیشه کریستال معدنی که به طور ویژه سخت شده تا مقاومت خوبی در برابر خراش و شکستگی داشته باشه، محافظت می کنه. این ساعت ورساچه زنانه شما رو خاص و زیبا میکند.

ساعت زنانه دو رنگ نقره ای و طلایی با طرح یونانی برند ورساچه:

ساعت زنانه دو رنگ نقره ای و طلایی با طرح یونانی برند ورساچه

ساعت زنانه دو رنگ با طرح یونانی (greca) برند ورساچه، ساعتی خیره کننده هستش و همه رو مسحور خودش می کنه. ساعت زنانه ورساچه هوشمند و پیشرفته دارای صفحه نقره‌ای با اندیس‌های ساعت، دقیقه و ثانیه و باتوم از فولاد ضد زنگ به رنگ طلایی هستش.

این ساعت لوکس توی یه بند ۱۸ میلی‌متری برس‌خورده/براق‌شده از جنس استیل ضد زنگ با روکش طلا IP با حکاکی اسم ورساچه به شکل پروانه‌های عرضه میشه. علاوه بر این تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم هستش. ساعت زنانه پیشرفته ورساچه رو به کمد لباس و اکسسوری هاتون اضافه کنین و مجموعه اکسسوری هاتون رو کامل و لوکس کنین.

ساعت زنانه V-Circle طلایی مشکی برند ورساچه:

ساعت زنانه V-Circle طلایی مشکی برند ورساچه

طراحی ساعت زنانه V-Circle طلایی مشکی برند ورساچه همه رو خیره می کنه. این ساعت لوکس مقدار زیادی زرق و برق و استایل به ظاهر شما می بخشه. این ساعت دارای قاب فولادی ضد زنگ با روکش طلا IP جلا داده شده ۳۸ میلی متری و ۸ میلی متری هستش که با کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس محافظت میشه.

این ساعت زیبا دارای صفحه گیلوش مشکی با عقربه ساعت و دقیقه با روکش طلایی هستش و دارای یه بند چرمی خیلی راحت مشکی با طرح زرد با سگک فولادی ضد زنگ با روکش طلا IP هستش. این ساعت زنانه ورساچه از یه مونور کوارتز سوئیسی برای زمان سنجی دقیق و قابل اعتماد نیرو می گیره. این ساعت طلایی زنانه ورساچه با همه لباس های مهمانی شما به راحتی استایل میشه.

ساعت زنانه Palazzo Empire Greca قرمز برند ورساچه:

زنانه Palazzo Empire Greca قرمز برند ورساچه 1

با نگاهی به ساعت زنانه ورساچه قرمز رنگ گرکا مسحور اون خواهید شد. اگه می خواین ساعتی متفاوت و شیک به کمد لباس و استایلتون اضافه کنین، این ساعت بدون شک بهترین ساعتیه که می تونین انتخاب کنین. این ساعت زنانه ورساچه تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم هستش. قاب این ساعت از جنس استیل ضد زنگ با روکش طلا با ضخامت ۳۷ میلی‌متر در ۸.۵ میلی‌متر بریده‌شده به شکل ورساچه با حکاکی سر مدوسا هستس و شیشه کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس از صفحه این ساعت به وبی مراقبت میکنه.

شیشه این ساعت مقاومت خوبی در برابر خراش و شکستگی داره که این ویژگی خیلی مفیده. علاوه بر این، این ساعت دارای یه صفحه  قرمز درخشان با عقربه ساعت و دقیقه استیل ضد زنگ با روکش طلایی هستش و با یه بند چرمی قرمز رنگ عرضه میشه.

سخن پایانی:

برند ورساچه یه شرکت ساعت سازی لوکس هستش ولی بیشتر توی زمینه مد فعالیت داره پس ممکنه بهترین انتخاب برای خرید ساعت هایی با عملکرد خاص نباشه. در عوض، ورساچه ساعتهایی داره که میتونه به راحتی مکمل آن چیزی باشه که هستین و می‌خواین باشین.

به گفته علاقه مندان به ساعت، ساعت های ورساچه برای افرادی که به اقلام ظریف، جسورانه و با طراحی خاص علاقه مندن ایده آل هستش. ما توی این مقاله تعدادی از خاص ترین ساعت های زنانه ورساچه رو بهتون معرفی کردیم ولی ما در دیجی زمان مجموعه بزرگی از بهترین ساعت های زنانه و مردانه برند ورساچه رو داریم که میتونین از بین اونا ساعت مناسب خودتون رو پیدا و خریداری کنین.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه و با دوستاتون که به ساعت و ساعت سازی و همچنین ساعت های لوکس علاقه مندن این مقاله رو به اشتراک بذارین.

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. فراموش نکنین که فروشگاه دیجی زمان کلی ساعت های اصل و خاص داره که قطعا میتونین از بین اونا ساعت مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین.

چند سوال مهم درباره ساعت های زنانه برند ورساچه:

ساعت های زنانه برند ورساچه اصالتا ایتالیایی ست ولی ساعت های این برند و موتورشان ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند ورساچه جز ساعت های لوکس و گران قیمت بوده و رنج قیمتی حدود ۱۲ تا ۸۰ میلیون تومان دارند.

“فروشگاه دیجی زمان” تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا، به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک گذاری