راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی برای عاشقان طبیعت
راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی برای عاشقان طبیعت

شما هم عاشق طبیعت هستین؟ کیه که عاشق طبیعت نباشه؟؟؟ اگه طبیعت رو دوست دارین یا میخواین برای یه عاشق طبیعت هدیه بخرین، بهترین انتخاب یه ساعت مچی برای عاشقان طبیعت هستش.

ما توی این مقاله قصد داریم شما رو برای خرید یه ساعت مچی برای عاشقان طبیعت راهنمایی کنیم. حالا اون عاشق طبیعت میتونین خودتون باشین یا یه عزیزی که قصد دارین براش هدیه بخرین.

پس بدون معطلی بریم تا شما رو برای انتخاب و خرید ساعت مورد علاقه و مناسبتون راهنمایی کنیم!

راهنمای خرید ساعت مچی برای عاشقان طبیعت:

به طور کلی دو نوع عاشق طبیعت داریم. اولیش اینجوریه که طبیعت رو دوست داره. این دسته از آدم ها لازم نیستش یه مسیر طولانی رو پیاده روی کنن یا هر هفته برن توی جنگلو کمپ بزنن یا حتی به کوهنوردی برن و … تا خودشون رو به عنوان یه عاشق طبیعت ثابت کنن. اونا طبیعت رو فقط دوست دارن ولی زیاد به طبیعت گردی نمیرن.

این افراد عاشق طبیعت به طور مثال میتونن ساعت های مچی طرح های مختلفی مثل پرندگان، پروانه‌ها، دسته‌گل‌ها و … رو خریداری کنن که معمولا رنگارنگ و خیلی جذاب هستند.

دسته دوم درکنار عاشق طبیعت بودن، مداوم هم توی طبیعت هستن. اگه برای خودتون یا کسی که به طور مداوم توی طبیعته میخواین هدیه بخرین، به یه ساعت محکم با دوام نیاز دارین تا بتونه دربرابر تموم ضربه‌هایی که ممکنه به دست شما وارد بشه مقاومت کنه و آسیب نبینه.

حالا بریم هر دسته رو با جزییات بیشتر بهتون توضیح بدیم.

دسته اول- فقط طبیعت رو دوست دارن:

برای این دسته از افراد همون طور که گفتیم ساعت هایی با طرح های مختلفی مثل پرندگان، پروانه‌ها، دسته‌گل‌ها و … مناسب هستش. از این نوع ساعت ها میتوانیم به ساعت زنانه کاسیو مدل BA-110LSB-4ADR اشاره کنیم.

ساعت زنانه کاسیو مدل BA-110LSB-4ADR

این ساعت زیبا از برند کاسیو، به رنگ صورتی ملایم بوده که قاب و بند اون با گل های ریز رنگارنگ تزیین شده. صفحه اون از نوع دیجیتال- آنالوگ هستش. همچنین این ساعت دارای ویژگی های زیادی مثل کرنوگراف، ساعت جهانی، تایمر شمارش معکوس، ۵آلارم روزانه، سیگنال زمان ساعتی، نور پس زمینه، نمایش تاریخ خودکار تا سال ۲۰۹۹، فرمت ۱۲/۲۴ ساعته، عمر تقریبی باتری ۲ سال هستش.

همچنین میتونین ساعت هایی که صفحه اونا از صدف طبیعی ساخته شده رو هم برای این گروه از افراد خریداری کنین. به احتمال زیاد با دونستن این که یه متریال گرفته شده از طبیعت توی ساخت ساعت نقش داشته اونا رو هیجان زده میکنه. ساعت پایین ساعت زنانه برند فردریک کنستانت مدل FC-220MPW3BD26 هستش. که دارای صفحه صدفی خیلی جذابی هستش.

زنانه برند فردریک کنستانت مدل FC 220MPW3BD26

همچنین ساعت هایی وجود دارن که فرم کلی اونا از طبیعت الهام گرفته شده. مثل ساعت زنانه برند جاست کاوالی مدل JC1L001M0015 که الهام گرفته از مار هستش. این ساعت زیبا که دارای فرم صفحه متفاوت و بندی خاص هستش. میتونه برای دوستدارن طبیعت جذاب باشه.

زنانه برند جاست کاوالی مدل JC1L001M0015

نوع آخر از ساعت هایی که ممکنه برای این دسته افراد مناسب باشه، ساعت هایی هستش که در صفحه یا بند اونا از متریال های طبیعی یا الهام گرفته از طبیعت استفاده شده باشه. مثل ساعت زنانه برند جاست کاوالی مدل JC1L005L0045 که صفحه و بند اون از پوست مار درست شده و خیلی جذاب و خاص هستش.

زنانه برند جاست کاوالی مدل JC1L005L0045

دسته دوم- علاوه بر دوستدار طبیعت بودن، طبیعت گرد هم هستن:

اگه شما یا شخصی که می‌خواین براش ساعت مچی بخرین، دوست داره وقتش رو توی فضای باز بگذرونه و تایم زیادی رو به طبیعت گردی مشغوله، به ساعتی نیاز داره که بتونه با سبک زندگی فعال اون مطابقت داشته باشه.

ساعت های برند تیمبرلند برای این افراد بسیار مناسب هستش. این ساعت ها علاوه بر این که مقاومت خیلی خوبی دارن، از متریال های دوستدار طبیعت هم ساخته شدن و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمیکنن.

برند تیمبرلند دارای ساعت مچی برای عاشقان طبیعت

علاوه بر این برند، ساعت های مختلفی هم توی برند های دیگه وجود دارن که برای طبیعت گردی خیلی مناسبن. از این نوع ساعت ها میتونیم به ساعت های خورشیدی اشاره کنیم که توی برند سیکو و کاسیو انواع اونا رو میتونیم ببینیم.

همچنین ساعت های برند سیکو که دارای بند برزنت هستن نیز برای طبیعت گردا میتونن انتخاب خوبی باشن. چون این ساعت ها مقاومت بالایی در برابر آب دارن و جنس بند اونا ضد آب بوده و در دمای بالا یا پایین باعث آزار و اذیت فرد نمیشن.

ساعت مچی مردانه برند سیکو مدل SSB403P1

بعضی از کالکشن های ساعت های کاسیو مثل کالکشن پروترک (PRO TREK) و  ادیفایس (Edifice) هم برای طبیعت گردی مناسبن.

ساعت های مچی کاسیو پروترک برای عاشقان طبیعت

سخن پایانی:

اگه وظیفه انتخاب یه ساعت برای دوست یا یکی از اعضای خانواده که دوستدار طبیعت هستش رو دارین، مطمئن باشین که انتخاب های زیادی دارین. شما میتونین اول مشخص کنین که اون فرد دوستدار طبیعت شما جز کدوم دسته اس و با توجه به سلیفه اون فرد ساعت مورد علاقه اش رو براش خریداری کنین.

امیدوارم که مقاله راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی برای عاشقان طبیعت، براتون مفید بوده باشه و با دوستاتون که به ساعت و طبیعت علاقه مندن این مقاله رو به اشتراک بذارین.

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. فراموش نکنین که فروشگاه دیجی زمان کلی ساعت های اصل و خاص داره که قطعا میتونین از بین اونا ساعت مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین.

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برای عاشقان طبیعت: 

ساعت های برند تیمبرلند و آلپینا و بعضی از کالکشن های برند سیکو مثل کالکشن پروترک (PRO TREK) برای طبیعت گردی بسیار مناسب هستند.

فروشگاه دیجی زمان دارای طیف گسترده ای از انواع ساعت ها برای همه سلایق هست. ساعت های این فروشگاه همگی اصل بوده و با گارانتی معتبر به شما عرضه می شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
اشتراک گذاری