ساعت مچی سوپردرای، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی سوپردرای، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی سوپردرای باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی سوپرداری هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی سوپردرای بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند سوپردرای

سوپردرای یه برند معتبر انگلیسی از مجموعه سوپرگروپ هستش که فعالیت خودش رو از سال ۱۹۸۵ توسط ایان هیبس و جولیان دانکرتون توی چلتنهام آغاز کرده. سوپردرای طراحی اصیل ژاپنی رو با استایل مدرن آمریکایی تلفیق کرده تا محصولات خودش رو به سبکی خاص و شکیل به مشتریانش ارائه کنه.

 

توی سال ۱۹۸۵ تولیدات این برند به عنوان «لباس فرقه‌ای» ارائه ‌شد. بعد از اون و توی طول دهه ۱۹۹۰ و تأسیس فروشگاه توی تعدادی از محله‌های دانشگاهی و شهرستان‌های انگلستان از آکسفورد و کمبریج تا ادینبورگ و بلفاست گسترش پیدا کرد. افتتاح اولین فروشگاه تحت نام سوپردرای توی کاونت گاردن لندن و توی سال ۲۰۰۴ بود. بعد از اون و با گسترش توی سطح بریتانیا و سپس توی جهان، تا سال ۲۰۱۲ این برند توی ۴۰ کشور جهان توی سراسر اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاور میانه، استرالیا و آسیا، دارای فروشگاه شد.

برند ساعت سوپردرای

این برند به صورت آشکار و خیلی زیاد تبلیغات انجام نمیده و از چهره‌های معروف برای تبلیغات استفاده نمی‌کنه. با این حال یکی از ژاکت‌های این برند که توسط دیوید بکهام پوشیده شده بود، از ۲۰۰۷ تا اوایل ۲۰۰۹، به فروش بی‌نظیری با رقم ۷۰ هزار عدد رسید و یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند شد.

 

محصولات این شرکت شامل متون معمولا بی‌معنی ژاپنی هستن. توی یه شوی تلویزیونی ژاپنی توی سال ۲۰۱۱، این شرکت توضیح داد که از یه ماشین ساده ترجمه برای تولید متون ژاپنی استفاده می‌کنه و به این موضوع که معمولا متون بی‌معنی هستند آگاه هستش. متن ژاپنی به همراه لوگو توی این برند هم ترجمه ژاپنی عبارت Super Dry هستش و معنای متن تولید شده، «خشک شدن حداکثری» هست. در واقع فرهنگ ژاپنی الهام بخش اصلی تولید محصولات این برند به ویژه لباس‌های رند سوپردرای بوده.

 ساعت مچی سوپردرای

برند سوپردرای یه برند معروف هستش که علاوه بر ساعت مچی، محصولات و اکسسوری‌های متنوع دیگه ای مثل انواع عینک آفتابی، لباس و کیف و کفش مردانه و زنانه رو هم راهی بازار می‌کنه. ساعت مچی‌های فانتزی این مجموعه بیشتر باب سلیقه جوان‌ترها هستش و از نظر قیمت هم توی رده اقتصادی قرار داره که افراد مختلف میتونن با خیال راحت اون رو خریدرای کنن. تنوع طرح و رنگ ساعت مچی سوپردرای به حدیه که باید چند ساعت وقت بذارین تا از بین اونها مدل دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.

 

انواع اکسسوری، کیف و کفش، عینک آفتابی و ساعت مچی‌های این برند برای استایل اسپرت طراحی شده و میشه اون رو با لباس ورزشی و استایل‌های نیمه رسمی هم ست کرد. محصولات اصل این برند کیفیت خوبی دارن و به سبب برند سازی موفق خیلی زود توی کشورهای مختلف شناخته شدن.

 

هر چیزی که از یه ساعت اسپرت انتظار دارین توی طراحی محصولات این برند به خوبی دیده میشه. تنوع رنگ، سادگی توی طراحی، استفاده از مواد اولیه خوب و در نهایت طراحی خلاقانه باعث شده محصولات سوپردرای برای رده سنی ۱۵ تا ۲۵ فارغ از جنسیت جذابیت زیادی داشته باشه.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند سوپردرای که  توی سایت هم موجودن رو ببینین.

انواع ساعت سوپردرای

توی ساعت مچی سوپردرای خبری از بندهای فلزی و چرمی متداول نیستش و بیشتر بندهای فوم و پلاستیکی بادوام که قابل تعویض هستن نظر خریداران رو به خودشون جلب می‌کنن. موتور ساعت‌ مچی سوپردرای کوارتزیه و با باتری کار می‌کنه. صفحه بیشتر مدل‌ها گرد و عقربه‌ای هستن که طراحی‌های متنوعی توی اونها بکار گرفته شده.

 

شیشه بکار رفته توی ساعت‌ مچی سوپرداری معمولا مینرال و قاب هم از جنس پلاستیک ساخته شده. این ساعت‌ها معمولا تا ۵۰ متر زیر آب باکیفیت اولیه کار می‌کنن و کارکرد موتور و مقاومت در برابر آب اونها توسط شرکت‌های معتبر داخلی تضمین شده.

 

ساعت‌ مچی سوپرداری توی رده قیمتی حدود ۸۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان قرار دارن و افراد با بودجه‌های مختلف می‌تونن اونها رو خریداری کنن. کیفیت ساعت‌های این برند به نسبت خوب هستش به ویژه برای نوجوانان و جوانان که زود تغییر سایز و سلیقه میدن میتونن اونها رو خریداری کرده و در صورت نیاز بعدها به سراغ مدل‌های جدیدتر سوپردرای که هر ساله معرفی میشن برن.

خلاصه ای از برند ساعت مچی سوپردرای

  • سال پایه گذاری برند سوپردرای: سال ۱۹۸۵
  • اصالت برند ساعت مچی سوپردرای: انگلستان
  • کشور سازنده ساعت مچی سوپردرای: انگلستان
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی سوپردرای: ژاپن
  • کاربری ساعت مچی سوپردرای: اسپرت و روزمره 
  • ویژگی ساعت مچی سوپردرای: برند اقتصادی، همه مدل ها دارای موتور کوارتز، اکثر مدل ها فاقد کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت مینرال، بیشتر مدل ها مناسب استفاده برای بانوان و آقایان، ساعت های این برند دارای بند رابر (پلاستیکی) هستن

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند سوپردرای: 

ساعت مچی سوپردرای اصالتا انگلستانی ست و ساعت های این برند هم در انگلستان ساخته میشود ولی موتورهایشان ساخت ژاپن هستند.

ساعت های مچی برند سوپردرای اسپرت بوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز بوده و فاقد کرنوگراف هستند. بیشتر مدل های این برند هم مناسب استفاده برای بانوان و هم آقایان است و همه ساعت های این برند دارای بند رابر (پلاستیکی) اند.

ساعت های مچی برند سوپردرای جز ساعت های مقرون به صرفه و ارزان قیمت بوده و رنج قیمتی حدود ۱ تا ۲.۵ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند سوپردرای، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک گذاری