ساعت مچی تروساردی، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی تروساردی، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی تروساردی باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی تروساردی هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی تروساردی بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند تروساردی

این برند توسط دانته تروساردی توی سال ۱۹۱۱ میلادی تاسیس شد؛ اما این برند علاوه بر محصولات درخشان به واسطه‌ی زندگی پرفراز و نشیبش توی بازارهای جهانی هم شهرت زیادی داره. توی دهه شصت و هفتاد میلادی، برادرزاده ی دانته تروساردی، مدیریت این برند تجاری ایتالیایی رو برعهده گرفت. 

 

اون این برند رو به یکی از معروف ترین تولیدکنندگان کالاهای صادراتی از ایتالیا به سراسر جهان تبدیل کرد. توی اون زمان این برند ایتالیایی به یه شیوه زندگی تبدیل شده بود. تروساردی با توجه به سلیقه و ظرافت سنتی خودش، تک تک جنبه های زندگی روزمره رو مورد هدف قرار میده.

 

توی سال ١٩١١ میلادی این برند ابتدا کار خودش رو با تولید دستکش‌های چرم آغاز کرد. چند سال بعد از مواد خام با کیفیت بالا استفاده کرد. با این پیشرفت تکنیکی توی تولید به یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدی توی بازار بین المللی تبدیل شد. دستکش‌های تولیدی این برند بعدا به دستکش‌های لوکس و رسمی خانواده سلطنتی انگلستان تبدیل شد.

 

دانته تروساردی موسس برند تروساردی

تروساردی جاه‌طلب‌تر از اون بود که به ساخت دستکش‌های چرمی رضایت بده. اون خیلی زود خط تولید پوشاکش رو گسترش داد و به ساخت انواع دیگه ای از پوشاک روی اورد. توی جریان جنگ جهانی دوم تروساردی محصولات خودش رو به ارتش ایتالیا می‌فروخت تا زمانی که به دست نیروهای متفقین افتاد.

 

این برند توی اواخر دهه شصت میلادی به دلیل بحران اقتصادی با رکود مواجه شد. بحران اقتصادی توی کمپانی، چرخ‌های تولید رو کندتر کرد و از کیفیت کالاهای این برند کاست و همین زمینه رو برای ایجاد تغییرات توی این برند فراهم کرد.

 

پس از تجربه رکود به‌دلیل بحران اقتصادی، موسس این برند توی سال ۱۹۷۰ توی یه سانحه شکار کشته شد. پس از اون، نیکولا تروساردی برادرزاده وی مدیریت کمپانی رو بر عهده گرفت. 

 

لوگو برند تروساردی

توی سال ۱۹۷۳، لوگو این برند مشخص شد که نماد سگ تازی هستش. این نماد برای شناسایی تمام محصولات این خانه مد ایتالیایی به تصویب رسید که نشانه چابکی و پویایی هستش. لوگو برند تروساردی یادآور سبک نوآورانه و خلاقانه اونه و همواره نشون از ظرافت و پیچیدگی محصولات ساخته شده این برند و تولیدات داخلی ایتالیا، توی سراسر جهان هستش.

 

تغییرات بزرگ توی کمپانی توی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ بازار پوشاک و مد رو تحت تاثیر قرار داد و به تولید عطرها پرداخت. دو سال بعد تولید لباس‌های زنانه و مردانه رو مدنظر قرار داد؛ اما تروساردی به تولید توی زمینه‌ی پوشاک و عطر محدود نموند و خیلی زود بازار محصولات ورزشی و طرح‌های هواپیماهای خصوصی و ساعت‌ مچی تروساردی رو هدف قرار داد.

 ساعت مچی تروساردی

تروساردی یکی از خلاق‌ترین و پیشرفته‌ترین برندهای ساعت‌ ایتالیایی توی جهان هستش. تروساردی به برندی با کیفیت و درخشان و اصیل شهرت داره. برندی که بیش از هر کمپانی مرتبط دیگه ای تونست فرهنگ ایتالیایی رو توی جهان گسترش بده. برند تروساردی توی ایران هم چهره‌ای شناخته شده داره.

 

این برند به واسطه‌ی تنوع محصولات و طرح‌هایش، به خصوص توی ارائه‌ی انواع ساعت‌ها، همه‌ی اقشار خریداران رو هدف قرار میده. این برند تلاش میکنه همچنان توی خاورمیانه نقشی پر رنگ ایفا کنه. میشه گفت ساعت مچی تروساردی قیمتی از متوسط تا گران قیمت دارن.

 

بیشتر ساعت های برند تروساردی با باتری کار میکنن و تعداد کمی از اونها هم اتوماتیک هستن. ساعت مچی تروساردی اصالتا ایتالیاییه ولی توی سوئیس ساخته میشه و شیشه ساعتهاش ضدخش هستش. تعدادی از ساعت های این برند اسپرت بوده و کرنوگراف دارن ولی بیشتر اونها سبکی کلاسیک دارن و لوکس و مناسب مجالس هستن.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند تروساردی که  توی سایت هم موجودن رو ببینین.

انواع ساعت تروساردی

خلاصه ای از برند ساعت مچی تروساردی

  • سال پایه گذاری برند تروساردی: سال ۱۹۱۱
  • اصالت برند ساعت مچی تروساردی: ایتالیا
  • کشور سازنده ساعت مچی تروساردی: سوئیس
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی تروساردی: سوئیس
  • کاربری ساعت مچی تروساردی: کلاسیک و مجلسی و روزانه
  • ویژگی ساعت مچی تروساردی: قیمت متوسط تا گرون قیمت و لوکس، مدل ها دارای موتور کوارتز و اتوماتیک، بعضی از مدل ها دارای نگین برلیان و بعضی دارای کریستال سواروفسکی، برخی مدل ها دارای کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش، بعضی مدل ها دارای نمایش تاریخ و شب نما

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند تروساردی: 

ساعت مچی تروساردی اصالتا ایتالیایی ست ولی ساعت های این برند و موتورشان ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند تروساردی کلاسیک و مجلسی بوده ولی برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و اتوماتیک بوده و برخی از آنها دارای نگین برلیان و برخی نیز دارای کریستال سواروفسکی هستند. جنس شیشه همه مدل های ساعت سافایر و ضدخش است.

ساعت های مچی برند تروساردی جز ساعت های متوسط تا گران قیمت و لوکس بوده و رنج قیمتی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند تروساردی، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک گذاری