ساعت مچی ورساچه، همه آنچه لازم است بدانید!
ساعت مچی ورساچه، همه آنچه لازم است بدانید!

توی این مقاله میخوایم درباره برند و ساعت مچی ورساچه باهاتون صحبت کنیم و هر چی که لازمه درباره این برند بدونین رو بهتون بگیم. شاید یه ساعت مچی ورساچه هدیه گرفته باشین یا دوست داشته باشین یه ساعت مچی ورساچه بخرین ولی اطلاعاتی درباره این برند و ساعتاش نداشته باشین. ما توی این مقاله همه چیز رو درباره این برند، به شما میگیم.

 

اول فکر میکنم بهتره یه تاریخچه از این برند بگیم و بعد هم درباره ساعت های این برند بهتون توضیحات تکمیلی بدیم و آخر هم ویژگی های این برند و ساعت هاشو به صورت خلاصه براتون لیست کنیم تا خیلی سریع بتونین اطلاعات خوبی از این برند به دست بیارین. پس بزن بریم!

تاریخچه برند ورساچه

جیانی ورساچه توی دوم دسامبر سال ۱۹۴۶ به دنیا اومد. محل تولد اون توی شهر رجیو کالابریا توی ایتالیا بود. جیانی ورساچه یکی از طراحانی بوده که به طور ذاتی استعداد ویژه ای توی دوخت و طراحی لباس های خاص داشته. جالبه که بدونین که اون، دوختن رو از مادرش یاد گرفته و به این هنر چیره شده.

 

اون توی اولین کارش یه لباس طراحی میکنه بعد توی مزونی که مادرش مدیر اون بوده به فروش میرسونه. اون از مادر خودش نکات خیلی مهمی رو در خصوص هنر خیاطی یاد گرفت. جیانی ورساچه توی سن ۲۵ سالگی برای فراگرفتن بیشتر هنر طراحی به پایتخت ایتالیا یعنی شهر میلان سفر کرد، البته بعضی هم گفتن که اون برای یادگیری هنر معماری به این شهر سفر کرده. 

 

اون پس از مدتی با ارائه چند نمونه طراحی، موفقیت خودش رو به رخ کشید و اسم خودش رو توی لیست طراحان آینده دار اون روزها ثبت کرد. جیانی ورساچه  اولین موفقیت خودش رو زمانی نشون داد که طرح‌ هایی برای کلکسیون فیوری فیورنتینا، که یه کمپانی ایتالیایی توی سال ۱۹۷۲ بود، فرستاد. همچنین او نخستین مجموعه لباس‌های چرمش رو توی سال ۱۹۷۵ میلادی به نمایش گذاشت. جیانی ورساچه طراح افراد مشهور و خانواده سلطنتی از جمله پرنسس دیانا بود که تونست سر زندگی و هنر رو به صنعت مد و پوشاک بیاره.

تاریخچه برند ورساچه

در واقع برند ورساچه توی سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچه توی ایتالیا تاسیس شده. این برند یکی از سودآورتین برندهای سبک زندگی توی دنیا هستش. برند ورساچه سال هاس توی حوزه مد و پوشاک فعالیت می کنه. این برند مثل دیگه برندهای معروف پوشاک، ایتالیا رو به عنوان زادگاه خودش انتخاب کرده. برند ورساچه بعد از تاسیسش دوران رشد خوبی رو پشت سر گذاشت. این برند توی حوزه تولید پوشاک و عطر خیلی معروف هستش و توی سال ۲۰۱۱ حدود ۵۰۰ کارمند داشته. 

 

 

جیانی ورساچه توی دوران حیاتش گام های مهمی در راستای پیشرفت مد ایتالیا برداشت و تونست توی مدت نسبتاً کوتاهی برند ورساچه رو تبدیل به یه برند محبوب و معتبر جهانی کنه. بعد از مرگ او خواهر کوچکش دوناتلا ورساچه بعنوان مدیر کمپانی ورساچه، اداره امور رو به دست گرفت و با مدیریت درست خودش تونست بخوبی از میراث برادرش پاسداری کنه. 

تاریخچه برند ورساچه

توی این سال او کریستوفر کین (Christopher Kane) رو مسئول خط تولید این برند کرد. این اهدای مسئولیت به کریستوفر کین باعث شد تحول بزرگی توی این برند به وجود بیاد. اولین اقدام کریستوفر کین، استخدام و به کارگرفتن طراحان جدید بود و خط تولید آتیلر رو هم بعد از مدتی راه اندازی کرد. نام ورساچه، علاوه‌بر پوشاک، در حال حاضر با طیف وسیعی از لوازم مد روز، از اوت-کوتور گرفته تا وسایل خرده‌فروشی، اکسسوری، ساعت، عینک، کیف و کفش گره خورده و تمامی تولیدات این برند توی دسترس همه قرار داره. این شرکت همچنان صاحب دو هتل هم هستش.

 

 

جیانی ورساچه قبل از مرگ، سال ۱۹۸۹ اولین خط  تولید ساعت رو ایجاد کرد و اون رو به خواهرش دوناتلا هدیه داد. بعدها سال ۲۰۰۹ این خط دوباره فعال شد و از همون موقع تاکنون فعالیت خودش رو حفظ کرده و زیبایی محصولات خودش رو به نمایش میذاره. 

لوگو برند ورساچه

لوگو ورساچه یکی از لوگوهای زیبا اما رمز آلود هستش. گفته میشه که تصویر درج شده با خط سفید روی این لوگو مربوط به الهه یونانی به نام “مدوسا” هستش. مدوسا مربوط به یکی از افسانه های یونانیه که اگه به چشمان کسی نگاه کنه، اون فرد تبدیل به سنگ میشه. 

 

همچنین روایت جالبی درباره انتخاب این لگو گفته میشه که جیانی ورساچه و خواهرش توی دوران کودکی برای بازی به بناهای به جای مونده از روم باستان میرفتن و توی اونجا چهره ی الهه مدوسان که روی یکی از ساختمان ها درج شده بوده، توجه اونها رو جلب می کنه و توی سال های آینده برای انتخاب لوگو برند شون، از این تصویر استفاده می کنن. در واقع جیانی مدوسا رو به این علت انتخاب کرده که مدوسا افراد رو مجبور میکنه تا عاشقش بشن و راه بازگشتی برای اونها وجود نداشته.

لوگو ورساچه

 ساعت مچی ورساچه

برند ایتالیایی ورساچه یه برند لوکسه که محصولاتش به خاطر کیفیت بالاش مشهور شده. تمرکز این برند روی طراحی خلاقانه و کیفیت بالای محصولات هستش. برند ورساچه رو میتونین مترادف با جسور، قدرتمند و جذاب دونست. ساعت مچی ورساچه هم از این قاعده مستثنی نیستن و  ترکیب ساخت عالی و دقیق و طراحی خلاقانه توی ساعت های این برند، منحصر به فرد هستش. ساعت مچی ورساچه ساخت سوئیس هستش پس ساعت های این برند تحت کنترل و تحت آزمایشات دقیق قرار می گیرن که کیفیت اونها رو تضمین می کنه.

 

 ویژگی اصلی برند ورساچه طراحی خلاقانه و متفاوت توی سبک و استایل محصولات هستش. عوامل مختلفی باعث میشه که یه برند به یه برند لوکس تبدیل بشه، از هزینه محصولات اون گرفته تا افرادی که از اونها استفاده می کنن. وقتی ساعت مچی ورساچه رو نگاه می کنین، تقریبا هیچ جای تردیدی وجود نداره که یه برند لوکس هستش!

 

ساعت مچی ورساچه هم از لحاظ قیمت توی رده متوسط رو به بالا قرار دارن. مجموعه ساعت های این برند دارای طرح های کلاسیک یا اسپرت هستن که دارای ویژگی های پیشرفته، جزئیات غنی و سبک بی عیب و نقصه. این ساعت ها از بیان نگرش شیک و شخصیت قدرتمندی که برند رو تعریف می کنه، دریغ نمی کنن. با توجه به این موارد میتونین با خرید ساعت مچی ورساچه، از یه ساعت لوکس، زیبا و با کیفیت روی مچ دست خودتون لذت ببرین.

 

توی عکس پایین میتونین نمونه هایی از ساعت های برند ورساچه که توی سایت هم موجودن رو ببینین.

انواع ساعت ورساچه

خلاصه ای از برند ساعت مچی ورساچه

  • سال پایه گذاری برند ورساچه: سال ۱۹۷۸
  • اصالت برند ساعت مچی ورساچه: ایتالیا
  • کشور سازنده ساعت مچی ورساچه: سوئیس
  • کشور سازنده موتور ساعت مچی ورساچه: سوئیس
  • کاربری ساعت مچی ورساچه: بیشتر مدل ها کلاسیک و مجلسی
  • ویژگی ساعت مچی ورساچه: گرون قیمت و لوکس، بیشتر مدل ها دارای موتور کوارتز، بعضی مدل ها دارای گیفت (هدیه)، بیشتر مدل ها فاقد کرنوگراف، جنس شیشه همه مدل های ساعت ورساچه سافایر و ضدخش، بعضی از ساعت ها دارای نمایش تاریخ و شب نما

چند سوال مهم درباره ساعت مچی برند ورساچه: 

ساعت مچی ورساچه اصالتا ایتالیایی ست ولی ساعت های این برند و موتورشان ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند ورساچه کلاسیک و مجلسی و گران قیمت بوده ولی برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. بیشتر ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و فاقد گرنوگراف بوده و دارای امکاناتی مثل نمایش تاریخ و شب نما است و جنس شیشه همه مدل های ساعت ورساچه سافایر و ضدخش هستند.

ساعت های مچی برند ورساچه جز ساعت های لوکس و گران قیمت بوده و رنج قیمتی حدود ۱۱ تا ۴۷ میلیون تومان دارند.

سخن آخر

حالا که تا آخر مقاله رو خوندین، پس معلومه حسابی جذب این برند خاص شدین. من یه پیشنهاد خوب براتون دارم، اگه دوست دارین مدل های موجود ساعت اورجینال برند ورساچه، توی بازار ایران رو ببینی و یکی از اون خوشگلارو بخری، روی اینجا کلیک کن.

 

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید اون یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. پس منتظر چی هستین دست به کار بشین!

Facebook
Twitter
LinkedIn

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک گذاری