کلکسیون ساعت های رونالدو (معرفی 7 ساعت رونالدو)
کلکسیون ساعت های رونالدو (معرفی 7 ساعت رونالدو)

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال توی طول دوران حرفه‌ای خودش ثروت زیادی به دست آورده و ساعت‌های لوکسی مثل Hublot، Breguet و Girard-Perregaux خریده، اما کدوم ساعت رونالدو قیمت بالاتری داره؟

ناگفته نمونه که کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی “پای طلایی” داره. اما مچ دستش هم می درخشه. به گزارش Wrist Enthusiast، توی سال‌های اولیه فوتبالش، وقتی که اون ستاره‌ای در حال ظهور توی باشگاه منچستریونایتد بود، معمولا با ساعت‌های رولکس دیتونا، از جمله گران‌ترین ساعت‌های این برند توی بازار، دیده می‌شده. بعداً، ساعت‌های اون به لطف استفاده از جواهرات توی ساختشون درخشان‌تر هم شدن.

بعضی از ساعت های کریستیانو رونالدو حتی گرانتر از یه ماشین و حتی یه خانه هستن. اسطوره فوتبال پرتغال با ثروت هنگفت ۵۰۰ میلیون دلاری خودش، به یکی از بزرگترین و گران‌ترین مجموعه‌های ساعت دنیا دست پیدا کرده. خیلی از ساعت های اون به دست ساعت سازان برتر جهان ساخته شدن و بسیار کمیاب هستن و حتی از یه خونه یا ماشین قیمت بالاتری هم دارن.

توی ادامه این مقاله نگاهی به هفت تا از گران‌ترین ساعت‌های اسطوره فوتبال می اندازیم، پس با ما همراه باشین:

اولین ساعت رونالدو: Breguet Classique Grande Complication Double Tourbillon – US$800,000

ساعت رونالدو: Breguet Classique Grande Complication Double Tourbillon – US$800,000

رونالدو از ساعت برگو کلاسیک گرند کامپلیکیشن دبل توربیلون ( Breguet Classique Grande Complication Double Tourbillon 5349PT ) هم توی رویدادها و هم توی اینستاگرام خودش استفاده کرده و حتی اونو زمان رونمایی از عطر خودش با اسم CR7 Play It Cool توی ایتالیا توی سال ۲۰۱۹، به دست داشته. همونطور که از اسمش پیداس، این ساعت پلاتینیومی، نه یک، بلکه دو توربیلون و ۴۱۷ الماس در اطراف صفحه طلایی نقره ایش داره. پیش بینی میشه که قیمت این ساعت رونالدو حدود ۸۰۰۰۰۰ دلار آمریکا باشه.

دومین ساعت رونالدو: Jacob & Co. Bugatti Chiron CR7 – US$1 million

ساعت رونالدو: Jacob & Co. Bugatti Chiron CR7 – US$1 million

این ستاره فوتبال با استایل خاص خودش رانندگی می کنه! اون سفارش یه ساعت منحصر به فرد با الهام از ماشین شخصی بوگاتی Chiron CR7 خودش رو به Jacob & Co ساعت ساز مشهور داد.
این ساعت با همون رنگ مشکی و نقره‌ای خودرو و آرم CR7 و همچنین یه کپی مینیاتوری از موتور W16 اون از ۱۶ پیستون که درون کریستال یاقوت کبود شفاف قرار گرفته ساخته شده. این ساعت ویژه همچنین نزدیک به ۴۰۰ سنگ با ارزش، شامل ۲۳۲ الماس باگت سفید و ۱۰۹ یاقوت کبود سیاه، با مجموع ۲۱ قیراط سنگ های قیمتی، پوشانده شده و قیمت این ساعت رونالدو، فقط نیمی از قیمت خودرو: ۱ میلیون دلار تخمین زده شده.

سومین ساعت رونالدو: Jacob & Co. Grand Baguette Diamond – US$1 million

ساعت رونالدو: Jacob & Co. Grand Baguette Diamond – US$1 million
رونالدو یک میلیون دلار دیگه خرج کرد تا یکی از تنها شش مالک این ساعت چشم گیر (جاکوب اند کو. گرند باگت دایموند) تولید محدود یک میلیون دلاری، توی جهان باشه. بر اساس وب سایت شرکت Jacob & Co، این ساعت چشمگیر و زیبا با طلای سفید ۱۸ عیار که با ۷۶۱ الماس باگت در قسمت قاب و صفحه تزئین شده.
نه، شما اشتباه نخوندین، ۷۶۱ الماس!
این ساعت رونالدو همچنین قابلیت نمایش پنج منطقه زمانی رو داره، که زمان مکان منزل شما و زمان نیویورک، لس آنجلس، توکیو و پاریس رو نشون میده، اعتقاد بر اینه که این ساعت رونالدو با پنج تاج آینده‌نگر برای هر فرد علاقه‌مند به مسافرت عالی هستش.

چهارمین ساعت رونالدو: Hublot Masterpiece MP-09 Tourbillon Bi-Axis King Gold – US$1 million

ساعت رونالدو: Hublot Masterpiece MP-09 Tourbillon Bi-Axis King Gold – US$1 millionساعت رونالدو: Hublot Masterpiece MP-09 Tourbillon Bi-Axis King Gold – US$1 million
الماس، توربیلون و ساعت های بزرگ انتخاب های رایج رونالدو برای ساعت هستن. شاهکار هوبلو مسترپیس ام‌پی-۰۹ توربیلون بای- اکسس کینگ گلد (MP09 Tourbillon Bi-Axis King Gold) با ابعاد ۴۹ میلی‌متر، اولین توربیلون چند محوره هابلت (Hublot) هستش.
به گزارش IFL Watches، این ساعت رونالدو با شکل هندسی جدید، دارای یه قاب رز طلایی ۱۸ عیار با الماس باگت برای تاجش هستش. با وجود بدنه بزرگ، ساعت در واقع سبکه و برای پنج روز انرژی رو توی خودش ذخیره می کنه. طبق گزارش ها قیمت این ساعت رونالدو حدود ۱ میلیون دلار آمریکا هستش.

پنجمین ساعت رونالدو:  Franck Muller Tourbillon Trumps Van Cleef & Arpels – US$1.4 million

ساعت رونالدو:  Franck Muller Tourbillon Trumps Van Cleef & Arpels – US$1.4 million

وقتی کریستیانو رونالدو با فردی از خانواده سلطنتی مثل ولیعهد دبی، شیخ حمدان ملاقات می کنه، اون هم لباس سلطنتی میپوشه و ساعت فرانک مولر توربیلون ترامپس ون کلیف اند آرپلز (Franck Muller Tourbillon Trumps Van Cleef & Arpels) رو به مچش میبنده. به گزارش رسانه های بریتانیایی، این ساعت فرانک مولر به طور کامل با ۴۲۴ الماس سفید تزئین شده. همچنین ارزش این ساعت رونالدو حدود ۱.۴ میلیون دلار تخمین زده شده.

ششمین ساعت رونالدو: Franck Muller Cintrée Curvex Tourbillon – US$1.5 million

ساعت رونالدو: Franck Muller Cintrée Curvex Tourbillon – US$1.5 million
یکی دیگه از ساعت های فرانک مولر، Cintrée Curvex Tourbillon، عشق رونالدو به الماس رو نشون میده. در این ساعت رونالدو از خط Cintrée Curvex به عنوان شکل نمادین این برند استفاده شده و از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده که به طور کامل با الماس تراش باگت پاوه، تزئین شده.
در این ساعت رونالدو یه توربیلونه که به عنوان قلب ساعت عمل می‌کنه و در واقع یه شگفتی توی ساعت سازیه. قیمت این ساعت رونالدو حدود ۱.۵ میلیون دلار برآورد شده.

هفتمین ساعت رونالدو: Girard-Perregaux Planetarium Tri-Axial – US$2 million

ساعت رونالدو: Girard-Perregaux Planetarium Tri-Axial – US$2 million
در نهایت، ساعت جرارد پرگو پلانتاریوم ترای-اکسیل (Girard-Perregaux Planetarium Tri-Axial) بهترین گواه بر سبک توربیلونی ساعت رونالدو هستش. این ساعت با یه توربیلون سه محوره، یکی از کمیاب‌ترین ساعت‌های توربیلون چند محوره توی جهان هستش و یکی از گران‌ترین ساعت‌ها هم هست. بر اساس گزارش ها، این برند لوکس، این ساعت رو برای رونالدو به صورت سفارشی ساخته.
به لطف چرخش پرسرعت سه بعدی توربیلون، حتی گرانش زمین رو هم به چالش می کشه. با داشتن یه کره در حال چرخش هماهنگ با چرخش زمین و دو گنبد یاقوت کبود خیره کننده، از طلای رز ۱۸ عیار با قاب و بند الماس بسیار خیره کننده هستش. ارزش این ساعت رونالدو رو در حدود ۲ میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده..

سخن پایانی:

کریستیانو رونالدو جزو یکی از پر درآمد ترین بازیکنان جهان هستش که معمولا با ساعت مچی ها و جواهرات گران قیمت و کمیاب دیده میشه. همچنین رونالدو یکی از پردرآمدترین سلبریتی ها توی اینستاگرام به حساب میاد. توی این مقاله به تعدادی از ساعت مچی های این بازیکن افسانه ای رو معرفی کردیم. امیدوارم از این مقاله خوشتون اومده باشه و لذت برده باشین و با دوستاتون به اشتراک بذاریدشون. به نظر شما کدومشون از همه جذاب تر بود؟؟

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. همچنین برای خرید ساعت مچی های اورجینال از بهترین برند های دنیا دیجی زمان همراه شماست..

 

چند سوال مهم درباره ساعت های لوکس رونالدو: 

طبق لیست منتشر شده در سایت دیجی زمان گران قیمت ترین ساعت رونالدو ساعت جرارد پرگو پلانتاریوم ترای-اکسیل (Girard-Perregaux Planetarium Tri-Axial) است که دارای طلای ۱۸ عیار با قاب و بند الماس بسیار خیره کننده است و ارزش این ساعت رونالدو رو در حدود ۲ میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده است.

اگر نگاهی به ساعت های رونالدو بیندازیم متوجه خواهیم شد که این اسطوره فوتبال عاشق ساعت های سبک توربیلونی، جواهر نشان و الماس دار و کمیاب و تولید محدود و سایز بزرگ است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
اشتراک گذاری