بهترین ساعت مچی دخترانه (11 مدل عالی برای دختران نوجوان در سال 2023)
بهترین ساعت مچی دخترانه (11 مدل عالی برای دختران نوجوان در سال 2023)

دهه‌ها پیش، ساعت‌های مچی بیشتر برای بزرگسالان استفاده می‌شد. ولی این روزها هیچ “محدودیتی” برای استفاده از ساعت مچی وجود نداره. در واقع، بعضی از والدین از همون دوران پیش دبستانی به دنبال اولین ساعت برای بچه های خودشون هستن!

اما به نظر می‌رسه بیشتر بچه ها توی سن نوجوانی ساعت دار میشن و دختران هم به اندازه پسران علاقه مند به ساعت های مختلف و متنوع ان! امروزه مدل های بسیار متنوعی برای ساعت مچی دخترانه وجود داره از ساعت‌های مینیمالیستی گرفته تا مدل‌های اسپرت و رنگارنگ تا ساعت‌های هوشمند با کلی ویژگی‌های مفید و … .

اگه دنبال یه ساعت مچی دخترانه برای خودتون یا بچتون هستین، ادامه این مقاله رو همراه ما باشین. ما توی این مقاله به بررسی ۱۱ محصول پرفروش ساعت مچی دخترانه میپردازیم و امیدواریم به شما توی انتخاب بهترین ساعت مچی دخترانه کمک کنیم.

اول، ۵ مدل برتر ساعت مچی دخترانه رو بهتون معرفی میکنیم که به دلایل مختلفی اونا رو انتخاب کردیم. اگه این ساعت ها مورد پسندتون نبود توی ادامه مقاله ۶ گزینه دیگه رو بهتون نشون میدیم و در آخر هم راهنمای خریدرو براتون قرار دادیم و به سوالات متداول شما در این باره پاسخ میدیم.

بهترین ساعت مچی دخترانه (۵ مدل عالی برای دختران نوجوان)

انتخاب بهترین ساعت مچی دخترانه به موارد زیر بستگی داره:

  • نوع ساعت مچی (معمولی یا هوشمند)
  • بودجه ی شما

حالا بیایین نگاهی دقیق تر به این ۵ مدل ها بندازیم.

مدل پیشنهادی اول برای ساعت مچی دخترانه: Casio G-Shock

بهترین ساعت مچی دخترانه Casio G-Shock

اگه دنبال ساعتی هستین که توی آزمون زمان عالی عمل کنه، کاسیو بهترین گزینه اس. خط G-Shock ساعت مچی کاسیو بعضی از سخت ترین ساعت های روی کره زمین رو داره.

با این که بیشتر این ساعت‌ها برای پسران و مردان طراحی شدن (بخش بزرگی از اونا با قاب های بزرگ و طراحی مردانه عرضه میشن)، ولی تعدادی از اونا برای دختران نوجوان هم مناسب هستن!

بعضی از مدل ها که متعلق به سری G-Shock “S” هستن، بسیار ظریفن و دقیقاً برای زنان ساخته شدن. به غیر از استفاده از رنگ زنانه، ساعت به طور قابل توجهی کوچکتر و سبک تر از اکثر نسخه های ساعت مچی G-Shock هستش.

اندازه قاب این ساعت ها ۴۶ میلی‌متره، در حالی که قطر ساعت های G-Shock معمولا بالای ۵۰ میلی‌متر هستش. همچنین وزن این ساعت ۱۰ گرمه در حالی که به طور متوسط ساعت های G-Shock وزنی حدود ۱۴ گرم دارن.

البته باید بگیم که حواستون باشه که این ویژگی های زنونه طور بالا شما رو گول نزنه. این ساعت ها به اندازه ساعت های مچی مردانه این کالکشن محکم هستش! قاب و بند این ساعت از رزین بسیار بادوام ساخته شدن که تمیز کردن اون بسیار آسونه. صفحه ساعت هم دیجیتال با شیشه معدنی ضد خش هستش.

طبیعتاً این ساعت مچی دخترانه G-Shock، در برابر ضربه مقاومه و همچینن میتونه فشار آب تا ۲۰۰ متر رو تحمل کنه. این ساعت علاوه بر ظاهر عالی و محکم بودن مثل یه سنگ، عملکردهای مفید خیلی زیادی هم داره.

به عنوان مثال، ویژگی ساعت جهانی (World Time) رو داره که به شما کمک میکنه که ساعت ۲۹ منطقه زمانی رو توی زمان خیلی کم ببینین و دقت عالی هم توی نشون دادن زمان داره. به لطف موتور کوارتز ژاپنی این ساعت مچی دخترانه، بعیده که ساعت بیش از ۱۵ ثانیه توی ماه عقب بمونه یا جلو بره.

مزایای دیگه این ساعت مچی دخترانه شامل:

  • ۵ آلارم روزانه (شامل ۱ زنگ چرت زدن)
  • تایمر شمارش معکوس
  • کرونومتر ۱/۱۰۰ ثانیه
  • نور پس‌زمینه LED خودکار با افکت پس‌تابش

همچنین کالکشن Baby-G ساعت های کاسیو هم دارای ویژگی های بالا بوده و ظاهری ظریف تر و جمع وجورتری داره که برای دختران نوجوانی که دست ظریف تری دارن یا ساعت های کوچک تری رو میپسندن، خیلی مناسبن. 

مدل پیشنهادی دوم برای ساعت مچی دخترانه: Samsung Galaxy Active 4

بهترین ساعت مچی دخترانه Samsung Galaxy Active 4

از زمان عرضه اولین ساعت هوشمند مدرن، درست بیش از یک دهه میگذره و توی این سال ها این ساعت های مچی بسیار پیشرفت کردن. امروزه نمیشه منکر محبوبیت و نیاز روز افزون به ساعت های هوشمند مخصوصا بین نوجوانان شد.

در حال حاضر، ده‌ها برند ساعت هوشمند برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی وجود داره که برای کسب رتبه برتر با هم رقابت می‌کنن. با این حال، یکی از بهترین ساعت های هوشمند، سامسونگ هستش.

مجموعه Samsung Galaxy Active که برای اولین بار توی سال ۲۰۱۳ عرضه شد، امروزه در حال رقابت با سری اپل واچ (که توی ادامه مقاله توضیح میدیم) با بیشترین تعداد ویژگی ها هستش.

جدیدترین ساعت گلکسی اکتیو، جدا از مزایای استاندارد مثل نمایشگر ضربان قلب، گام شمار، کالری شمار یا ردیاب کیفیت خواب، می تونه:

  • قرائت ECG (فعالیت الکتریکی قلب) رو انجام بده
  • اندازه گیری سطح اکسیژن خون
  • اندازه گیری فشار خون
  • عملکرد به عنوان یه دستگاه مستقل (شما میتونین تلفن خودتون رو توی خانه بذارین و  به طور معمول تماس بگیرین و پیامک ارسال کنین)
  • پردازش پرداخت های بدون تماس (با Samsung Pay)

علاوه بر این، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ یه انتخاب عالی برای نوجوانانیه که از نظر بدنی فعال هستن. با توانایی ردیابی ۹۰ تمرین مختلف، بینش عالی درباره عملکرد خودتون از طریق ساعتتون میتونین داشته باشین.

اول از همه باید بگین که این ساعت ها توی چهار رنگ مختلف وجود دارن:

  • رزگلد
  • مشکی
  • نقره ای
  • سبز تیره

و همچنین، می تونین ساعتتون رو از بین دو اندازه قاب (۴۰ میلی متر و ۴۴ میلی متر) انتخاب کنین. برای دختران نوجوان، اندازه کوچکتر مناسب تره.

این ساعت به راحتی میتونه با لباس‌های مختلف ست بشه و برای استفاده توی موقعیت‌های مختلف مناسب باشه. همچنین میتونه AOD (نمایشگر همیشه روشن) رو فعال کنین یا با حرکت دادن مچ دستتون، صفحه رو روشن کنین تا بیشتر شبیه ساعت های معمولی به نظر برسه.

و در آخر یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت های هوشمند عمر باتری اونها هستش که ساعت هوشمند Galaxy Active عمر باتری خیلی خوبی داره و میتونه تا ۴۰ ساعت یا بیشتر دوام بیاره که توی مقایسه با اپل واچ که توی ادامه توضیحش میدیم، عمر باتری بهتری داره.

مدل پیشنهادی سوم برای ساعت مچی دخترانه: Apple Watch 7

بهترین ساعت مچی دخترانه Apple Watch 7

درست همونطور که اپل با عرضه اولین آیفون صنعت گوشی های هوشمند رو متحول کرد، این برند مستقر توی کالیفرنیا هم با اولین مدل اپل واچ توی سال ۲۰۱۵ بازار ساعت های هوشمند رو تغییر داد.

جدیدترین نسخه ساعت هوشمند اپل، اپل واچ ۷، پیشرفته ترین ساعت هوشمند برای نوجوانان دارای گوشی آیفون هستش. در حال حاضر، تنها مدل گلکسی اکتیو ۴ که بالا توضیح دادیم میتونه از نظر تعداد بالای عملکردها و پیچیدگی ها با آخرین سری اپل رقابت کنه.

اپل واچ ۷ هر کاری رو که Samsung Galaxy Active 4 انجام میده، ارائه میده مثل:

  • مانیتور ECG
  • سنسور SpO2
  • پشتیبانی از LTE (میتونه بدون تلفن کار کنه)
  • پرداخت های بدون تماس (از طریق Apple Pay)
  • به طور طبیعی، برنامه های اساسی مثل مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته، ردیاب کیفیت خواب، گام شمار، کالری شمار و جی پی اس هم توی اون وجود داره.

نوجوانانی که زندگی فعالی دارن، از این واقعیت که جدیدترین ساعت اپل، ۱۸ حالت تمرینی داره، بسیار شگفت زده میشن. چیزی که اپل واچ ها رو از دیگه ساعت های هوشمند موجود توی بازار متمایز می کنه، قاب مستطیلی شکل اون هستش که از زمان عرضه اولین مدل، علامت تجاری این ساعت ها بوده.

اپل واچ ۷ توی دو اندازه ۴۱ میلی متری و ۴۵ میلی متری موجوده. باز هم، نسخه کوچکتر اون احتمالاً برای یه دختر نوجوان مناسب تر هستش. سری ۷ اپل، در مقابل ساعت گلکسی اکتیو سامسونگ تعداد گزینه های شخصی سازی بیشتری داره.

اولا از همه، این ساعت توی ۸ رنگ مختلف تولید میشه. ثانیا، انتخاب های بسیار زیادی برای خرید بندها (هم از نظر رنگ و هم از نظر جنس) وجود داره. این بندها شامل بندهای مشبک، بندهای نایلونی و بندهای فولادی ضد زنگ میشن که توی رنگ های متنوعی توی بازار وجود دارن.

همچنین راه های زیادی برای شخصی سازی صفحه نمایش ساعت هم وجود داره. اپل تعداد زیادی طرح برای صفحه نمایش ساعت داره که مناسب سبک ها و موقعیت های مختلف هستش. همچنین به طور طبیعی، حالت Always-On Display توی ساعت هوشمند اپل فعاله، بنابراین نیازی به انجام حرکات عجیب مچ دست برای دیدن زمان ندارین.

تا حدودی میشه گفت، بزرگترین ایراد اپل واچ ها عمر باتری اونا هستش. باتری اپل واچ ها حتی ضعیف‌تر از مدل Galaxy Active 4 هستن و این ساعت های هوشمند به شارژ روزانه نیاز دارن و به طور متوسط حدود ۱۸ ساعت دوام میارن. ولی نکته مثبت سری ۷ این ساعت ها اینه که به ۳۲ درصد زمان کمتری برای شارژ کامل نسبت به سری ۶ قبلی نیاز داره.

مدل پیشنهادی چهارم برای ساعت مچی دخترانه: Fossil ES5127

بهترین ساعت مچی دخترانه Fossil ES5127

با گذشتن از پیچیدگی بهترین ساعت‌های هوشمند برای دختران نوجوان، الان میتونیم نگاهی به شیک‌ترین ساعت مچی دخترانه بندازیم.

برند مد آمریکایی، فسیل، به دلیل ارائه ساعت‌های فوق‌العاده زیبا که بسیار بهتر  و با کیفیت تر  از قیمت پرداختیشون هستن، مشهوره.

مدل  ES5127 هم از این قاعده مستثنی نیستش. این ساعت دارای یه قاب کوچک ۲۸ میلی متری ساخته شده از فولاد ضد زنگ به رنگ طلایی هستش که با سنگ های کوچک و براق تزئین شده. قاب ساعت با تیغه هایی با شیب ملایم ترکیب شده که به نظر می رسه بند ساعت روی مچ دست شناوره.

بند چرم اصل مجهز به سگک طلایی رنگ که به زیبای این ساعت اضافه کرده. اگه رنگ مشکی رو برای بند ساعت خیلی کسل کننده می دونین، Fossil بندهای قابل تعویض رو با اکثر ساعت های خودش ارائه میده.

صفحه نقره ای این ساعت شامل اعداد رومی با رنگ طلایی و سه عقربه رنگ طلایی هستش. عقربه های ساعت و دقیقه شب نما هستن و امکان تشخیص زمان رو توی هر محیطی آسون می کنن.

با وجود ظاهر زنونه، ساعت دارای شیشه کریستالی معدنی مقاوم در برابر خش هستش. در نهایت، این ساعت تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومه که به این معنیه که ضد پاششه و برای دست شستن نیازی به باز کردن اون ندارین. همچنین این ساعت دارای یک موتور کوارتز ژاپنی با کیفیته.

به جز این مدل خاص، مدل های دیگه ای هم از این برند وجود دارن که در عین شیک بودن بسیار کاربردی و مقاوم ان.

مدل پیشنهادی پنجم برای ساعت مچی دخترانه: Timex TW2R62800

بهترین ساعت مچی دخترانه Timex TW2R62800

و آخرین مدل پیشنهادی ما برای بهترین ساعت مچی دخترانه، این مدل فوق العاده مقرون به صرفه اس که از یکی دیگه از برندهای آمریکایی، به اسم Timex هستش.

اگه چهار مدلی که بالا در موردشون صحبت کردیم برای شما گرون بودن، میتونین به ساعت Timex TW2R62800 یه نگاهی بندازین.

این مدل تا حد زیادی میشه گفت ارزون‌ترین ساعت مچی دخترانه توی این لیست هستش. ولی با این حال این ساعت میتونه با مدل‌های گرون‌تر را از نظر ظاهر و قابلیت رقابت کنه. ما دخترانه ترین ساعت این برند رو انتخاب کردیم، که توی ۹ رنگ مختلف وجود داره.

این محصول با یه قاب کوچک ۳۰ میلی متری از جنس برنج با رنگ رز گلد ساخته شده که به زیبایی با بند چرمی صورتی ترکیب شده. همچنین صفحه این ساعت هم بسیار خوانا طراحی شده.

خوانایی عالی صفحه ساعت با ترکیب پس‌زمینه کرمی، عقربه‌های رزگلد و اعداد عربی بزرگ و سیاه ظاهری دلنشین به ساعت داده. علاوه بر این، ساعت به فناوری Indiglo Light-up Timex برای دیدن راحت زمان توی تاریکی مجهز شده.

مهمتر از همه، این ساعت دارای شیشه کریستالی معدنی هستش که محافظت خوبی در برابر ترک و خراش داره. از نظر ضد آبی هم، ساعت میتونه فشار تا ۳۰ متر رو تحمل کنه. همچنین این ساعت دارای موتور کوارتز ژاپنی با کیفیتی هستش.

بهترین ساعت‌ مچی دخترانه: جایگزین‌ها

هیچ حساب و کتابی برای سلیقه وجود نداره! بخاطر همین ما به ۵ تا از بهترین ساعت مچی دخترانه که بالا معرفی کردیم بسنده نمیکنیم و ۶ مدل دیگه رو هم به شما معرفی میکنیم که اگر مدل های بالا مورد پسندتون نبود، شاید از بین لین شش مدل، ساعت مناسبتون رو پیدا کنین.

مدل پیشنهادی ششم برای ساعت مچی دخترانه: Peugeot 7102G

بهترین ساعت مچی دخترانه Peugeot 7102G

با اینکه اسم پژو بیشتر ما رو یاد ماشین میندازه، ولی کارخونه ساعت‌سازی هم به همین اسم هستش که از دهه ۱۹۵۰ ساعت‌های شیک رو طراحی و تولید میکنه.

این برند آمریکایی، ساعت های شیک زیادی برای دختران نوجوانی داره که می‌خوان یه ساعت متمایز داشته باشن، چون بیشتر ساعت های این برند بسیار ظریف و خاص هستن.

این برند به خاطر مجموعه ای از ساعت هایش که شبیه طرح نمادین Tank هستش که اول توسط کارتیه (یکی از مشهورترین ساعت سازان لوکس جهان) معرفی شد، شناخته شده. مدل ۷۱۰۲G این مجموعه نماینده عالی این خط تولید هستش.

قاب مخزن شکل این ساعت فقط ۲۰ میلی متر قطر داره و از فولاد ضد زنگ ساخته شده. قاب و بندهر دو طلایی رنگ هستن. در واقع، بدنه این ساعت با روکش طلای ۱۴ عیار پوشیده شده. همچنین قاب اون با کریستال های درخشان اروپایی که با دست ساخته شده تزئین شدن.این ساعت نمونه ای از ادای احترام برند پژو به ساعت Cartier Tank Solo هستش.

همچنین در صفحه ساعت عقربه های آبی تیره به شکل فلش هستن که به اعداد بزرگ و سیاه رومی اشاره دارن و سبک زیبا و شاید کمی قدیمی ساعت کمک می کنن. صفحه کوچک ساعت توسط شیشه کریستال معدنی بادوام محافظت میشه.

مثل اکثر ساعت‌های دختران نوجوان که توی مقاله مورد بحث قرار گرفت، این ساعت هم با موتور کوارتز ژاپنی کار می‌کنه و دقت بسیار خوبی رو تضمین می‌کنه. نکته آخر اینکه این مدل تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم  هستش.

مدل پیشنهادی هفتم برای ساعت مچی دخترانه: Anne Klein 1018BKBK

بهترین ساعت مچی دخترانه Anne Klein 1018BKBK

Anne Klein تنها برند موجود توی این لیسته که به شدت روی تولید ساعت های زنونه تمرکز داره. j,d مجموعه‌ ساعت های این برند، میتونین ساعت‌های بسیار زیبا با رویکرد طراحی کلاسیک رو ببینین. با این حال، مدل‌هایی وجود دارن که ظاهری مدرن‌تر دارن که قطعاً روی مچ دست نوجوانان هم بی‌نظیر به نظر میرسن. Anne Kein 1018BKBK نمونه خوبی از چنین ساعتیه.

مثل اکثر ساعت‌های AK، این ساعت بسیار با ارزش تر از قیمت خودش هستش. شاید بزرگترین ویژگی این ساعت، بند پیوندی سرامیکی مشکی اون باشه که شامل یه گیره جواهر نشانه. ابعاد این قاب ۳۰ میلی متره و از فولاد ضد زنگ ساخته شده.

این ساعت صفحه مشکی بسیار مینیمالیستی داره و تنها سه شاخص طلایی داره که ساعت ۳، ۶ و ۹ رو نشون میده و عقربه هایی با رنگ طلایی به آنها اشاره داره. درست بالای لوگوی Anne Klein که یک الماس اصل به زیبایی قرار گرفته. که شیشه کریستال معدنی ساعت از اون محافظت میکنه. این ساعت هم با موتور کوارتز ژاپنی کار می کنه. همچنین ضد پاششه و تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاومت می کنه.

مدل پیشنهادی هشتم برای ساعت مچی دخترانه: Michael Kors MK6174

بهترین ساعت مچی دخترانه Michael Kors MK6174

در حالی که ساعت های Anne Klein مظهر مینیمالیسم هستن، ساعت های Michael Kors کاملاً متضاد ان.

ساعت‌های MK اغلب از نظر طراحی بسیار ماجراجویانه و پر از مزایای هستن، درست مثل مدل MK6174!

این ساعت یکی از ساعت های مورد علاقه منه چون دارای طراحی شیکیه و  همه ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای عملکرد کرنوگراف هستش.

سه شماره گیری فرعی کرنوگراف این ساعت به ترتیب توی ساعت سه، شش و نهم قرار دارن و به ترتیب ۲۴ ساعت، ۶۰ ثانیه و ۳۰ دقیقه رو نشون میدن. کرنوگراف این ساعت توسط دو دکمه واقع توی هر دو طرف تاج به کار می افته.

به دلیل واضح بودن کرنوگراف و زیبایی بیشتر، قاب این ساعت به طور قابل توجهی بزرگ هستش و قطر اون حدوده ۳۶ میلی متره.  قاب و بند این ساعت مچی دخترانه همون طور که گفتیم از فولاد ضد زنگ ساخته شده.

به غیر از کرنوگراف، در صفحه ساعت یه پنجره برای نمایش تاریخ هم وجود داره که بین ساعت ۴ تا ۵ قرار گرفته. همچنین سه عقربه با رنگ نقره ای به نشانگرهای متناوب اعداد رومی و ساعت اشاره داره.

صفحه این ساعت کمی شلوغه به همین دلیل، بعضی خوندن اون رو کمی دشوار میدونن (که کاملاً این موضوع قابل درکه). شیشه این ساعت هم شیشه معدنی مقاوم در برابر خش هستش. طبیعتاً برای یه ساعت مجهز به کرنوگراف، موتور کوارتز تعبیه شده که دارای کالیبر ژاپنی هستش. در آخر باید بگیم که Michael Kors MK6174 میتونه فشار تا ۱۰۰ متر رو تحمل کنه.

مدل پیشنهادی نهم برای ساعت مچی دخترانه: Oceanaut OC0437

بهترین ساعت مچی دخترانه Oceanaut OC0437

توی این مدل پیشنهادی میخوانی از برندهای رایج دور بشیم و به سمت برندهای ناشناخته بریم. موافقین؟

ساعت‌های Oceanaut تنها چند سالیه که توی بازار هستن، اما نظرات مثبت زیادی رو کسب کردن.

این برند آمریکایی در حال حاضر به خاطر مجموعه ای غنی از ساعت هایش با رنگ های زنده و طرح های ماجراجویانه میتونه یه انتخاب عالی برای یه دختر نوجوان باشه.

ساعت Oceanaut OC0437 متعلق به مجموعه Oceanaut’s Aqua One هستش که توی بیش از ۱۰ نوع موجوده. که همگی دارای طراحی رنگارنگ و مختلفی هستن.

نکته خیلی جذابه این ساعت ها اینه که، خط Aqua One یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات ارائه شده توسط این برند در حال حاضر هستش. ساعت OC0457 یه ساعت  مچی دخترانه اس و با نمای بیرونی تمام زرد تولید شده.

قاب این ساعت ضد زنگ و نسبتا ریزه و فقط ۳۰ میلی متر قطر داره. از طرف دیگه، بند این ساعت از سیلیکون ساخته شده و دارای یه قفل سگکی ساده هستش.

صفحه دارای سه عقربه نقره ای رنگه که در تاریکی می درخشه. که به اعداد رومی متناوب و نشانگرهای ساعت گرد اشاره دارن. شاخص های نقطه مانند در صفحه ساعت از کریستال های کوچک ساخته شدن که به طراحی زنونه این ساعت اضافه میکنن.

علیرغم نام مجموعه، این ساعت دارای درجه مقاومت در برابر آب به اندازه ای متوسط (۳ATM / 30 متر) هستش و در آخر، این ساعت توسط موتور کوارتز ژاپنی کار میکنه.

مدل پیشنهادی دهم برای ساعت مچی دخترانه: Nixon Siren A1311

بهترین ساعت مچی دخترانه Nixon Siren A1311

نیکسون یکی دیگه از ارائه دهندگان عالی و مقرون به صرفه ساعت هاییه که توی طیف ورزشی هستن.

ساعت Nixon Siren A1311 متعلق به مجموعه Siren نیکسون هستش که منحصراً به دختران نوجوانی که به ورزش های آبی علاقه دارن (به ویژه موج سواری) اختصاص داده شده. به این خاطر که این ساعت بیشتر به ویژگی خاص موج سواری مربوط میشه و میتونه به شما کمک می کنه جزر و مد بالا و پایین رو ردیابی کنین.

برای کمک به شما توی اندازه گیری عملکردتون توی آب، نیکسون علاوه بر ویژگی که بالا گفته شد، به کرنوگراف و تایمر شمارش معکوس هم مجهز هستش.

Nixon Siren گزینه ای عالی برای دخترانیه که از محیط زیست آگاه هستن چون قاب پلاستیکی ۳۸ میلی متری این ساعت از زباله های بازیافت شده اقیانوس ساخته شده. این ساعت بند سیلیکونی داره و دارای Locking Looper ثبت اختراع نیکسونه که به حفظ امنیت بند و ساعت موقع موج سواری کمک می کنه.

صفحه ساعت دارای صفحه نمایش LCD نگاتیو سفارشی با پوشش صفحه چاپ شده هستش و شیشه اون از کریستال معدنی ساخته شده. علاوه بر اعلام زمان و پیگیری جزر و مد، صفحه نمایش ساعت همچنین تقویم (از پیش برنامه ریزی شده تا سال ۲۰۹۹)، کرنوگراف و تایمر شمارش معکوس رو هم توی خودش جای داده. برای استفاده آسون توی تاریکی، ساعت دارای نور پس زمینه هستش. این ساعت تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاومه.

مدل پیشنهادی یازدهم برای ساعت مچی دخترانه: Invicta 22655

بهترین ساعت مچی دخترانه Invicta 22655

آخرین مدل پیشنهادی ما برای بهترین ساعت‌ مچی دخترانه، این ساعت بی‌نظیر Invicta هستش.

به لطف صفحه اسکلتون، این ساعت بدون شک متفاوت ترین ساعتیه که توی این مقاله در موردش توضیح دادیم.

ساعت های اسکلتوت به دلیل صفحه شفافشون (چه به طور کامل یا جزئی) خاص هستن و میتونن به شما عملکرد پیچیده موتور ساعت رو نشون بدن. این نوع ساعت ها معمولا از موتور خودکار و اتوماتیک نیرو میگیرن.

ساعت Invicta 22655 متعلق به مجموعه ساعت‌های ساعت‌ساز آمریکایی Objet D’Art هستش که ساعت‌های زیبای زیادی برای بانوان داره.

این ساعت دارای بدنه رزگلد استیل ضد زنگ با قطر ۳۶ میلی متره. قاب پشتی این ساعت هم شفافه و به ظاهر منحصربفرد اون کمک می کنه. مدل Invicta 22655 دارای بند چرم سفید و قفل سگکی ساده هستش.

همانطور که قبلاً گفته شد، بزرگترین نقطه تمایز ساعت صفحه اونه که بخش بزرگی ازش شفافه. و میشه حرکت موتور ساعت رو با هر نگاهی دنبال کرد.

صفحه ساعت دارای سه عقربه و اعداد عربی بزرگه که هر دو با تم رزگلد بدنه مطابقت دارن. توی موقعیت کاملاً غیر معمول، توی قسمت ساعت نه لوگوی Invicta قرار گرفته.

شیشه ساعت از کریستال Flame Fusion ساخته شده که از نوع شیشه ای اختصاصی برند Invicta هستش. از نظر دوام، به شیشه یاقوت کبود (بادوام ترین شکل کریستال ساعت) نزدیکه. این ساعت با موتور اتوماتیک چینی کار می کنه و از مقاومت آب تا عمق ۵۰ متر دوام میاره.

انتخاب ساعت مچی مناسب برای دختر نوجوان: راهنمای خرید

مچی دخترانه 1 2

ما امیدواریم که از بین این ۱۱ ساعت مچی دخترانه که توی این مقاله بهتنون معرفی کردیم، حداقل یکی از اونا توجه شما رو به خودش جلب کرده باشه. با این حال، اگه همچنان به دنبال یه مدل خاص میگردین، لطفاً ادامه ایم مقاله رو از دست ندین.

توی این بخش، ما تموم معیارهای ضروری رو که باید موقع خرید ساعت درنظر بگیرین رو فهرست می کنیم. علاوه بر این، توی انتهای مقاله، بخش سؤالات متداول رو داریم که به تموم سؤالاتی که ممکنه توی ذهنتون باشه پاسخ دادیم.

بنابراین، یه ساعت با کیفیت خوب برای یه دختر نوجوان چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

 

  • ماندگاری بالا

در کنار زیبایی ظاهر، ساعت مچی دخترانه باید استانداردهای دوام برای سال‌های زیاد رو هم داشته باشه.

چند نکته مهم وجود داره که باید قبل از خرید اونا رو در نظر بگیریم. مثلا شیشه اولین جز آسیب پذیر ساعت در برابر ضربه و افتادنه. ترک خوردگی شیشه نه تنها برای چشم مضره بلکه میتونه منجر به آسیب به صفحه و عقربه ها و موتور ساعت بشه.

برای اینکه به خودتون و ساعتتون بهترین شانس یه زندگی طولانی و شاد رو بدین، ساعت هایی رو برای خرید انتخاب کنین که حداقل دارای صفحه کریستال معدنی یا همون مینرال هستن. توی دنیای ساعت های مچی با کیفیت، مدل‌های کریستال یاقوت کبود رو میتونین اتخاب کنین (البته این مدل‌ها گرون‌تر هستن). سعی کنین تا حد امکان ساعت هایی که شیشه های اکریلیک و پلاستیکی دارن نخرین.

 

  • بند ساعت مچی

اگه دنبال بادوام ترین مواد برای ساعت مچی دخترانه هستین، ساعتی با بند استیل ضد زنگ یا سیلیکونی بخرین. استیل ضد زنگ نه تنها فوق العاده با دوامه بلکه بسیار هم شیکه. بندهای سیلیکونی هم بین نوجوانانی که به ساعت‌های اسپرت علاقه دارن محبوب هستش.

با فاصله کمی، کم دوام ترین بندها رو میتونیم بندهای چرم بدونیم، هر چند که این بندها ظاهر بسیتر خوبی دارند!

 

  • قاب ساعت مچی

اکثریت قریب به اتفاق ساعت های موجود توی بازار از قاب های فولادی ضد زنگ استفاده می کنن که کاملاً با دوام و مناسبن! اونا خواص ضد خوردگی قوی دارن و ارزون هستن.

یکی دیگه از گزینه های خوب دیگه، قاب رزین یا سیلیکونی هستش که به همون اندازه بادوامه و تمیز کردن اون هم راحته. ولی موقع تمیز کردن حواستون باشه که قاب پشتی ساعت پیچ‌دار باشه که محافظت خوبی در برابر آسیب‌های آب داشته باشه.

و موضوع آب و ضد آبی …

 

  • مقاومت آب

اکثر ساعت‌های تازه عرضه شده برای دختران نوجوان به نوعی مقاومت در برابر آب رو دارن!

سطح WR که باید برای خرید ساعت مچی دخترانه در نظر بگیرین تا حد زیادی به سبک زندگی و محیطی که می خواین از ساعت استفاده کنین بستگی داره. برای استفاده روزمره، درجه بندی ضد پاشش (۳ATM / 30 متر) کافیه.

اگه دختری هستین که از نظر بدنی فعالین (مخصوصاً اگه اهل ورزش های آبی هستین)، ساعت هایی با حداقل درجه مقاومت در برابر آب  ۵۰ متر در نظر بگیرین. ولی جالبه که بدونین بعضی از ساعت های غواصی میتونن در برابر فشار حتی تا ۱۰۰۰ متر مقاومت کنن!

 

  • طرح

فراموش نکنیم که ساعت مچی دخترانه باید چیزی باشه که دوسش داشته باشین! باید ساعت مچی دخترانه با استایل شما همخوانی داشته باشه تا به خوبی با لباس های روزمره شما هماهنگ بشه.

همچنین ساعت مچی دخترانه باید تا حد امکان سبک باشه. در واقع، شما باید بتونین فراموش کنین که حتی اون رو روی مچ دسستون بستین!

در نهایت، انتخاب اندازه مناسب قاب رو فراموش نکنین. به طور کلی، ساعت‌های با قاب کوچک‌تر برای دختران بسیار بهتر و مناسب تر هستن، چون مچ‌های اونا بسیار ظریف تر از پیران و مردان و حتی زنان هستش.

 

  • کارکرد

آخرین نکته اما نه کم اهمیت، عملکردهای مختلف ساعت مچی دخترانه هستش. اگه واقعاً به ویژگی های اضافی نیاز ندارین پس میتونین دنبال یه ساعت مینیمالیستی برین. با این حال، روزهایی که ساعت‌ها فقط می‌تونستن زمان رو مشخص کنن، مدت‌هاس که گذشته.

امروزه، می‌تونین ساعت‌هایی انتخاب کنین که انجام کارهای روزمره شما رو خیلی آسون‌تر کنن. شما خوابتون سنگینه؟ پس ساعتی بخرین که دارای آلارم به همراه ویبره و لرزش هستش.

به فعالیت توی فضای باز علاقه دارین؟ یه ساعت ABC بخرین.

بیش از یه رشته ورزشی رو دوست دارین؟ یه ساعت اسپرت چندکاره میتونه انتخاب خوبی باشه.

می خواین عملکرد روزانتون رو بررسی کنین؟ یه ساعت هوشمند بگیرین. شاید ساعتی که بتونه ECG رو بگیره یا سطح اکسیژن خون رو کنترل کنه برای شما مناسب باشه.

این پرسش ها رو میتونیم تا همیشه ادامه بدیم… ولی لازمه که بدونین که باید ساعت مچی دخترانه تون رو مطابق با نیازهاتون بخرین. اول نیازتون رو برای خودتون تعریف کنین و بعد مطابق با اون ساعت مچی دخترانه مناسبتون رو خریداری کنین.

بهترین ساعت مچی دخترانه: سوالات متداول

مچی دخترانه 3

در زیر بعضی از سوالات متداول درباره ساعت مچی دخترانه رو میتونین ببینین.

سن مناسبی برای شروع استفاده از ساعت مچی دخترانه وجود ندارد. به خصوص در دنیای پیشرفته تکنولوژی امروز، دختران نوجوان می‌خواهند با جدیدترین همراه باشند و بسیاری از آن‌ها داشتن یک ساعت هوشمند را ترجیح می دهند.

امروزه استفاده از گوشی هوشمند برای نوجوانان بسیار متداول شده.و این موضوع برای ساعت مچی (چه معمولی یا هوشمند) هم دقیقاً یکسان به نظر می رسد.

تا آنجا که ما مطلع هستیم، هیچ کدام از برندها به طور اختصاصی ساعت مچی دخترانه تولید نمیکنن اما کاسیو کالکشن بی بی جی آن مناسب کودکان و نوجوان است.

البته میشه گفت برندهایی مثل Anne Klein وجود دارن که به طراحی ساعت‌های منحصراً برای خانم‌ها اختصاص دارن که شامل ساعت های پر جنب و جوش و شادی برای نوجوانان هم می‌شوند.

نه تنها در بین دختران جوان، بلکه به طور کلی نوجوانان، ساعت هایی با طراحی ساده تر ترجیح داده می شوند.البته رنگ های پر جنب و جوش، صفحه های شلوغ، هم بین نوجوانان محبوب هستند. البته استثناهایی هم در این قاعده وجود دارد. ممکن است برخی افراد سبک های رسمی تر را هم بپسندند.

چرا که نه؟ ساعت‌های هوشمند در بین همه گروه‌های سنی (مخصوصاً جوانان) مورد توجه و واقعاً چشمگیر هستند. بیشتر افراد ترجیح می دهند از ساعت هوشمند که در بیشتر زمینه های زندگی ما بسیار مفیدتر است، استفاده کنند.

سخن پایانی:

ما توی این مقاله درباره ۱۱ تا از بهترین ساعت مچی دخترانه رو بهتون معرفی کردیم و راهنمایی برای خرید ساعت مچی دخترانه رو گفیتم و همچینین سوالات متداول در مورد ساعت مچی دخترانه رو هم پاسخ دادیم. امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه و بتونین با این راهنما یه خرید عالی و موندگار داشته باشین. با دوستاتون که دنبال یه ساعت مچی دخترانه برای خودشون با بچشون هستن، این مقاله رو به اشتراک بذارین. شما نظرتون چیه؟ چه ساعتی برای دختران نوجوان مناسبه؟

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. فراموش نکنین که فروشگاه دیجی زمان کلی ساعت های اصل و خاص داره که قطعا میتونین از بین اونا ساعت مورد علاقه خودتون رو پیدا کنی.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای
اشتراک گذاری